خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

اموزش بازی Clash of Clans : پِکا P.E.K.K.A

اموزش بازی Clash of Clans : پِکا P.E.K.K.A

اموزش بازی Clash of Clans : پِکا P.E.K.K.A

پِکا P.E.K.K.A

ویکی‌زوم امروز به پِکا، یکی از مرموزترین و البته قوی‌ترین نیروهای Clash of Clans اختصاص دارد. پِکا آخرین نیرویی است که در سربازخانه آزاد می‌شود، نیرویی که می‌توانید با خواندن همه جوانب و تاکتیک‌های آن، از تمام توان او استفاده کنید. در ادامه با اندرویدینا همراه باشید. 

پکا یک شوالیه است؟ یک سامورایی؟ یا یک روبات؟ هیچ‌کس نمی‌داند! زره پکا در برابر شدیدترین انفجارها نیز دوام می‌آورد اما در برابر الکتریسیته آسیب‌پذیر است

 

اموزش بازی Clash of Clans : پِکا P.E.K.K.A

پِکا P.E.K.K.A

خلاصه

پکا آخرین نیرویی است که در سربازخانه معمول بازی آزاد می شود. او مقاوم‌ترین زره را در برابر نیروهای اکسیر معمولی دارد و بیشتری خسارت را در بین این نیروها به اهداف خود وارد می‌کند. پکا گران‌ترین نیروی اکسیری بازی است و بیشتر زمان آموزش را نیز بین این نیروها دارد.

پکا شاخ‌های کریستالی روی سر خود دارد و با شمشیر می‌جنگد.

قابلیت رسانایی زره پکا باعث می‌شود تا نسبت به سایر نیروهای بازی، دو برابر آسیب بیشتری از هیدن تسلا دریافت کند. این در حالی است که جادو صاعقه آسیب دو برابری به پکا وارد نمی‌کند.

استراتژی تهاجمی

به خاطر این‌که پکا بیشترین آسیب را در بین نیروهای معمول بازی دارد و از سلامتی بسیار بالایی نیز برخوردار است، عاقلانه است تا از آن‌ها به صورت دوتایی در گوشه‌های زمین دشمن یا نزدیک سازه‌های دفاعی او استفاده کنید. بیشتر ساختمان‌ها نمی‌توانند در برابر دو ضربه شمشیر پکا دوام بیاورند (۶۰۰ تا ۹۵۰  آسیب در هر ضربه بر اساس سطح) این بدین معنا است که دو پکا می‌توانند بیشتر ساختمان‌های بازی را با یک ضربه نابود کنند. وقتی از پکاها به صورت جفت‌جفت استفاده کنید، مورتارها نیز نمی‌توانند آن ها را از پا در بیاورند. اگر دیوارهای محافظت کننده از روستای دشمن شما سطح بالایی داشته باشند، تاکتیک بهتر این است که به صورت گروهی از پکاها استفاده کنید، زیرا جمعی از پکاها می‌توانند به راحتی مقاوم‌ترین دیوارها را با یک ضربه ویران کنند. البته حواستان به هیدن تسلاها باشد زیرا آن‌ها می‌توانند دو برابر بیشتر به پکاها آسیب برسانند.

هیچ‌گاه از لشگری از پکاها استفاده نکنید زیرا آن‌ها نمی‌توانند به نیروهای هوایی حمله کنند.

استراتژی تدافعی

آسیبی که هیدن تسلاها به پکاها وارد می‌کنند به اندازه‌ای است که بتوانند سریع آن‌ها را از بین ببرند البته یورش گروهی پکاها باز هم می‌تواند خطرناک باشد، پس بهتر است از حمایت دیگر سازه‌های دفاعی مطمئن شوید. بهترین تاکتیک این است که با سازه‌های دفاعی معمول دیگر، تعدادی از پکاها را از بین ببرید و بقیه کار را به هیدن تسلاها بسپارید.

اسپرینگ‌ترپ روی پکاها تاثیری ندارد، زیرا آن‌ها بیشتر از ۱۵ واحد فضا اشغال می‌کنند. اگرچه پکاها با عبور از روی اسپرینگ‌ترپ آن‌ها را فعال می‌کنند و مدافع باید دوباره آن‌ها را مجهز و آماده به کار کند.

از آن‌جایی که پکاها سرعت حمله پایینی دارند بنابراین نمی‌توان از آن‌ها در برابر گروهی از نیروها استفاده کرد. تعداد زیادی (حداقل ۱۵ یا بیشتر) بربر یا آرچر می‌توانند به راحتی پکا را از پا دربیاورند. در عوض از یک ساحره نیز می‌توانید استفاده کنید. اسکلت‌هایی که از عصای ساحره ظاهر می‌شوند، پیش از آن‌که پکا آن‌ها را نابود کند، باز هم ظاهر می‌شوند و به راحتی می‌توانند حواس پکا را پرت کنند. تله اسلکت (Skeleton Trap) نیز می‌تواند تا مدتی حواس پکا را پرت کند.

تفاوت سطح‌ها

پکا در سطح‌های سوم، چهارم و پنجم دچار تغییرات ظاهری چشمگیری می‌شود.

رنگ شمشیر پکا در هر سطح تغییر می‌کند.

در سطح دوم، رنگ شمشیر به رنگ اکسیر درمی‌آید.

در سطح سوم، رنگ زره پکا از آبی تیره به سیاه تغییر می‌کند، شاخ‌های به رنگ قرمز پر رنگ درمی‌آیند. در این سطح پکا کمی بزرگ‌تر می‌شود.

در سطح چهارم، پکا به جای یک شمشیر از دو شمشیر برای جنگیدن استفاده می‌کند و رنگ‌های شاخ‌های او نیز به صورتی متمایل می‌شود.

در سطح پنجم، رنگ زره پکا از سیاه به آبی نفتی تبدیل می‌شود و شمشیر او نیز به رنگ طلایی درمی‌آید. چشمان او نیز به رنگ صورتی می‌درخشند.

موارد دیگر

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که حروف P.E.K.K.A مخفف چه چیزی است. سوپرسل، استودیو سازنده بازی در اول شهریور ۱۳۹۱  در صفحه فیسبوک رسمی خود اقدام به برگزاری یک بحث‌و‌گفتگو درباره این موضوع کرد و از مخاطبان بازی خواست تا ایده خود را از این‌که P.E.K.K.A مخفف چه چیزی می‌تواند باشد، اعلام کنند. در نهایت و پس از انتشار تعداد زیادی نظر،‌یکی از نظرات با عنوان «Perfect Enraged Knight Killer of Assassin» برنده شد.

یکی از بحث‌های اصلی پیرامون بازی در انجمن رسمی آن و همچنین سایر انجمن‌های این بازی این موضوع است که پکا مرد است، زن است یا به طور کلی موجودی دیگر است؟ (ساموریایی، شوالیه یا روبات) اگرچه در قسمت نکات جالب بازی هنگام بارگذاری آن، در یکی از جمله‌ها از ضمیر «her» برای پکا استفاده می‌شود که این حقیقت را بیان می‌کند که او یک نیروی مونث است.

در بالای سطح ۱۰ سربازخانه که پکا در آن آزاد می‌شود می‌توان نقش سر پکا را دید.

تلفیق سطح پنج پکا و سطح پنج جادو‌ی خشم، ترکیبی بسیار قوی با میزان آسیب ۲۵۶۵ در هر ضربه ایجاد می‌کند.

اگر کمپ و قلعه کلن شما در آخرین سطح خود باشد، می‌توانید به ترتیب ۹ و یک پکا را آموزش دهید که مجموع آن‌ها برابر با ۱۰ پکا می‌شود.

پکا به همراه هیلر تنها نیروی بازی است که نمی‌تواند تمام فضای بالاترین سطح ۴ کمپ ارتش را پر کند.

عکس استفاده شده برای پکا در سربازخانه طی بروزرسانی ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ (۱۷ جون ۲۰۱۳) تغییر کرد. (در همین بروزرسانی بود که سطح چهار پکا به بازی اضافه شد) بنا بر نظر مخاطبان بازی او به همراه دراگون بهترین عکس بین نیروهای سربازخانه را دارد.

عکس پکا در سربازخانه دوباره در بروزرسانی ۱۴ آذر ۱۳۹۲ (۵ دسامبر ۲۰۱۳) تغییر کرد.

پکا به همراه دراگون، یکی از دو نیرویی است که ظاهر آن در هر سطح تغییر می‌کند.

میزان سلامتی پکا سطح ۵ با میزان سلامتی گولِم سطح یک برابر است.

پکا سطح سه و بالاتر هنگام مردن، اسکلت بزرگ‌تری دارند.

پکا به جای راه رفتن روی زمین، کمی با فاصله از سطح راه می‌رود.

 

 اطلاعات کلی پِکا

 

هدف موردعلاقه نوع حمله فضای اشغال شده مدت زمان آموزش سرعت حرکت سرعت حمله سطح سربازخانه محدوده حمله
ندارد اهداف زمینی ۲۵ ۴۵ دقیقه ۱۶ یک ضربه در ۲.۵ ثانیه ۱۰ ۰.۸ کاشی

اطلاعات سطح‌های مختلف

 

سطح قدرت تخریب در ثانیه قدرت تخریب در هر ضربه سلامتی هزینه آموزش هزینه ارتقا سطح آزمایشگاه برای ارتقا مدت زمان ارتقا
۱ ۲۴۰ ۶۰۰ ۲,۸۰۰ ۳۰,۰۰۰
۲ ۲۷۰ ۶۷۵ ۳,۱۰۰ ۳۵,۰۰۰ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۶ ۱۰ روز
۳ ۳۰۰ ۷۵۰ ۳,۵۰۰ ۴۰,۰۰۰ ۶,۰۰۰,۰۰۰ ۶ ۱۲ روز
۴ ۳۴۰ ۸۵۰ ۴,۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ۷,۰۰۰,۰۰۰ ۸ ۱۴ روز
۵ ۳۸۰ ۹۵۰ ۴,۵۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۸,۰۰۰,۰۰۰ ۸ ۱۴ روز

 

 

منبع: clashofclans.wikia و زومجی

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.