خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود F1 Mobile Racing 2.5.6 بازی مسابقه ای فرمول 1 اندروید

F1 Mobile Racing – بازی مسابقه ای فرمول 1 اندروید

پس از مدت ها انتظار، بالاخره شاهد انتشار نسخه جدیدی از سری بازیهای فرمول یک هستیم که با تغییرات بسیار در بخشهای مختلف خود روبه رو شده است. باید هر آنچه که از نسخه های قبل در ذهن دارید را به دور ریخته و خاطرات جدیدی را جایگزین سازید. این بازی جدید و شگفت انگیز F1 Mobile Racing است که می‌تواند علاقه‌مندان به مسابقات فرمول یک را در جای خود میخکوب کرده و برای آنها که طرفدار سبک اتومبیل رانی و مسابقه‌ای هستند اوقات فراغت خوبی را فراهم سازد. حالتهای مختلف برای سرگرم شدن، بخشهای جدید و امکانات خیره کننده هر کسی را عاشق گیم پلی بی عیب و نقص این بازی خواهد کرد.

حق انتخاب با شماست کار تیمی و یا انفرادی !

حق انتخاب با شما خواهد بود که آیا جزو یکی از 10 تیم برتر مسابقات جهانی باشید و یا آنکه به توسعه و سفارشی سازی ماشین F1 خود مشغول شوید. توسعه دهندگان بازی سعی بر آن داشته تا محیط گاراژ، پیست های مسابقه، خودروها و بیشتر را به آنچه در واقعیت وجود دارد نزدیک و نزدیک تر سازند که به نظر این کار را به خوبی انجام داده‌اند. F1 Mobile Racing به شما اجازه می‌دهد که در برابر بزرگترین رانندگان فرمول یک این سیاره از جمله لوئیس همیلتون، سباستین وتل، مکس وستاپن جوان و فرناندو آلونسو به رانندگی پرداخته و خودی نشان دهید.

این عنوان شگفت انگیز و سرعتی، که از سوی فدراسیون جهانی مورد حمایت قرار گرفته شامل تمام تیم ها، اتومبیل ها، رانندگان و محیط های رسمی سال 2018 است. جالب است بدانید که ویژگی جذابی در گیم پلی فعال بوده تا به صورت آزادانه با بازیکنان دیگر که از سراسر جهان در این بازی شرکت کرده‌اند، به صورت چند نفره مسابقات هیجان انگیزی را داشته باشید و لیگ مخصوصی را به راه اندازید.

گرافیک شگفت انگیز و جذاب همراه با جلوه های سینماتیک و خیره کننده !

این گرافیک خیره کننده و جلوه های سینماتیک است که می‌تواند چشمان را به صفحه اسمارت فون‌ ها خیره کرده و کاربران را با صحنه های جذابی رو به رو کند که به هیچ عنوان در بازیهای مشابه ندیده‌اند. رویدادهای زمانی محدود این امکان را ایجاد می‌کنند تا با شرکت در آنها بتوانید به پاداش‌های منحصر به فرد و خاص دست یابید. توسعه و ارتقاء خودکار خودروی F1 از دیگر ویژگیهای مثبت این بازی خواهد بود که به کاربران در جمع آوری قطعات مناسب برای بهبود عملکرد ماشین خود و پیدا کردن بهترین پیکربندی برای هر گراند پری کمک می‌کند.

حال وقت آن شده تا بازی جدید F1 Mobile Racing را جای گزین نسخه قبلی یعنی F1 2016 کنید و از آنچه در انتظار شماست بیشترین لذت را ببرید!


ویژگی های بازی F1 Mobile Racing :

  • چالش های بسیار در انتظار شما
  • تیم های بزرگ در دسترس کاربران
  • خودروهای فرمول یک با بهترین کیفیت شبیه سازی
  • امکان ساخت و توسعه خودروی فرمول یک شخصی
  • مسابقه به صورت چند نفره با دیگر کاربرانی از سراسر جهان
  • محیط و پست ها به بهترین شکل ممکن توسعه داده شده اند
  • صدا گذاری خاص با جلوه های صوتی ناب و مخصوص
  • گرافیک منحصر به فرد و شگفت انگیز با جلوه های سینماتیک
گیم پلی/محتوای آنلاین :
    • محتوای بازی دارای مواردی خواهد بود که نیاز به اینترنت دارد، بنابراین برای دسترسی به آنها، نیازمند متصل بودن دستگاه به شبکه جهانی اینترنت هستید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.codemasters.F1Mobile را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
F1 Mobile Racing - بازی مسابقه ای فرمول 1

F1 Mobile Racing

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Codemasters Software Company Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.