خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Call of Duty: Mobile v1.0.17 بازی ندای وظیفه موبایل اندروید

Call of Duty: Mobile – بازی ندای وظیفه: افسانه های جنگ اندروید

یکی از بهترین سری بازی های سبک اکشن که می تواند حتی با نام خود نیز نظرتان را جلب کند، Call of Duty یا به عبارت فارسی ندای وظیفه نام دارد. آخرین نسخه ای که کمپانی برای علاقه مندان در نظر گرفت  Call of Duty®: Heroes بود که با استقبال خوبی روبه رو شد پس از آن عنوان جدی در این باره مشاهده نشد تا به امروز که طراحان بازی شگفت انگیزی را برای طرفداران خود توسعه داده و منتشر ساخته اند و ما خوش حالبم که برای اولین بار در ایران آن را برای همراهان معرفی می کنیم. Call of Duty: Mobile جدیدترین نسخه از سری Call of Duty بوده که با محتوایی جذاب و صحنه های اکشن خیره کننده همراه است. شاید باید گفت که استودیوی Activision Publishing, Inc این بازی را برای رقابت با عنوان های مشابهی چون Modern Combat 5 eSports FPS روانه بازا کرده است.

گیم پلی سراسر هیجان و تهاجمی :

باید از گیم پلی منحصر به فرد که با جنگ های تاکتیکی گره خورده است، تشکر کرد، در این حالت است که شما قادر خواهید بود تا تمام پتانسیل های استراتژیک خود را برای پیروزی در مبارزات علیه دشمنان آزاد کنید. شخصیت های قدرتمندی در انتظار انتخاب و نقش آفرینی در محیطی با گرافیک خیره کننده هستند. بله گرافیک بازی به شکلی جذاب و خیره کننده طراحی شده که در برخی موارد شک خواهید کرد که این بازی برای اسمارت فون ها تولید شده یا کنسول های خانگی!

موسیقی متن فوق العاده :

موسیقی متن به شکلی قدرتمند ارائه شده که یک فضای باورنکردنی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد و اینگونه آنها احساسی منحصر به فرد را به دست خواهند آورد، احساسی که شاید به آنها در مبارزات کمک شایانی کند. امکانات فوق العاده ای در گیم پلی برای کاربران در نظر گرفته شده که به مرور زمان و با پیشروی در داستان به آنها پی خواهند برد از جمله سفارشی سازی و بهبود ویزگی های شخصیت ها!

حالت های متنوع برای بازی و سرگرم شدن :

حالت های متنوعی برای سرگرم شدن و به چالش کشیدن مهارت ها وجود دارد از جمله آنها باید به حالت محبوب و همیشگی زامبی اشاره کرد و یا حالت چند نفره که می توانید در ان دوستان و یا دیگر کابران را از سراسر جهان به چالش کشیده و قدرتتان را به رخ بکشید. شما همچنین می توانید در جنگ های 5v5 PvP در حالت های مرگ و میر و Frontline شرکت کنید.

تصمیم خود را بگیرید، اگر از طرفداران سری Call of Duty هستید که بی شک این نسخه را نیز به ارشیو اضافه خواهید کرد و اگر از کاربران تازه آشنا شده هستید در دریافت بازی Call of Duty: Legends of War شکی به دل راه ندهید!


ویژگی های بازی Call of Duty: Legends of War :

  • حالت بازی های منحصر به فرد و جذاب
  • بازی به صورت چند نفره و آنلاین
  • نبرد با زامبی ها و بازپس گیری شهر
  • شخصیت های قدرتمند و جنگنده
  • امکان بهبود و ارتقاء ویژگی های کاراکترها
  • گیم پلی سرگرم کننده و سراسر هیجان
  • موسیقی متن فوق العاده جذاب و شنیدنی
  • گرافیک فوق العاده که با کنسول ها برابری می کند

گیم پلی/محتوای آنلاین :

  • محتوای بازی دارای مواردی خواهد بود که نیاز به اینترنت دارد بنابراین برای اجرا، نیازمند متصل بودن دستگاه به اینترنت است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.activision.callofduty.shooter را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Call of Duty: Legends of War - بازی ندای وظیفه: افسانه های جنگ

Call of Duty: Mobile

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Activision Publishing, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.