خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Getcontact 4.7.1 برنامه مدیریت تماس اندروید

Getcontact برنامه مدیریت تماس اندروید

برنامه Getcontact یک نرم افزار مخصوص مدیریت تماس می باشد که توسعه دهنده آن شرکت Getcontact LLP بوده و به صورت رایگان برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه دارای قابلیت مسدود سازی تماس های ناخواسته بوده و می تواند تماس هایی که با شما گرفته می شود را شناسایی و ردیابی کند. این برنامه تمامی تماس های شما را پیگیری کرده و آنهایی را که دوست ندارید با شما تماس بگیرند یا مزاحمتان شوند را مسدود می سازد تا بتوانید ارتباط قوی تر و بهتری با دوستان و آشنایان خود داشته باشد. شما می توانید شماره هایی که با شما تماس می گیرند را ردیابی کنید.

این برنامه به شما کمک می کند تا تماس های ناخواسته را بهتر پیگیری کنید تا بدین صورت دیگر از طرف افراد ناشناس مزاحم مورد آزار و اذیت قرار نگیرید. اگر شماره ای با شما تماس می گیرد و این شما را آزار می دهد می توانید این شماره را در لیست سیاه قرار دهید تا شخص مقابل دیگر نتواند با شما تماس بگیرد و از این بابت آسوده شوید. حتی اگر کسی که با شما تماس می گیرد و شما شماره آن شخص را در لیست مخاطبین خود ذخیره نکرده اید، می توانید طرف مقابلتان را ردیابی کنید و ببینید که از کدام نقطه شهر با شما تماس گرفته است و بدین ترتیب خیالتان را از این بابت راحت کنید. مدیریت تماس ها نیز در این برنامه بسیار راحت است و می توانید به وسیله این برنامه برای مخاطبان خود تصاویر مختلف و زنگ های مختلف را انتخاب کنید تا تشخیص آنها از یکدیگر راحت تر شود.


ویژگی های برنامه Getcontact :

  • امکان مشخص کردن مکانی که شخص مقابل با شما تماس می گیرد
  • امکان قرار دادن شماره های ناشناس و مزاحم در لیست سیاه برنامه
  • امکان انتخاب تصویر و زنگ مخصوص برای هر مخاطب

Getcontact برنامه مدیریت تماس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Getcontact LLP
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.