خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 3D Earth Pro 1.1.9 build 370 برنامه آب و هوا اندروید

3D Earth Pro برنامه آب و هوا اندروید

برنامه 3D Earth Pro یک نرم افزار اختصاصی پیش بینی وضعیت آب هوا به همراه امکان نمایش هشدار های مربوط به اتفاقات جوی و همچنین رادار حرفه ای است که توسط تیم 3D Earth – Weather Forecast برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به طور اختصاصی در کشور های مختلفی طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنامه با سایر اپلیکیشن هایی که در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا و جو کره زمین ساخته شده اند به شدت تفاوت دارد و تفاوت اصلی و عمده آن در نحوه نمایش وضعیت جوی شهر ها و کشور های مختلف به صورت کاملا سه بعدی است که نمای ویژه و متمایزی را به گوشی شما هدیه می دهد که پیش از این هیچوقت آن را مشاهده نکرده اید.

در این برنامه همچنین سعی شده است تا پیش بینی وضعیت جوی و آب و هوا تا بیش از 15 روز و به صورت ساعت به ساعت به کاربران نمایش داده شود تا بتوانند به طور دقیق اقدام به بررسی محیط اطراف خود کنند و خیالشان بابت وضعیت هوا در روز های آتی پیش رویشان راحت شود. از مهم ترین عوامل زیبا سازی فضای گوشی های اندروید ویجت های هر برنامه هستند که در صورتی که سازندگان برنامه خاصی را برای آنها در نظر گرفته باشند می توان نهایت استفاده را از این ویجت ها برد و در این اپلیکیشن ویجت ها به بهترین شکل ممکن اقدام به نمایش وضعیت آب و هوا به شما می کنند و قادر خواهید بود تا به صورت کامل بر این موضوع کنترل داشته باشید تا مقادیر مربوط به سرعت و جهت وزش باد، میزان دما و رطوبت، وضعیت خورشید و ماه در آسمان و … را برای هر شهر و کشور مشخص کنید.


ویژگی های برنامه 3D Earth Pro :

  • نمایش آب و هوا به صورت سه بعدی
  • دارای ویجت های مختلف با امکان شخصی سازی
  • دارای گرافیک بالا و رابط کاربری متریال
  • امکان نمایش وضعیت جوی برای 15 روز آینده و به تفکیک ساعت

3D Earth Pro برنامه آب و هوا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 3D Earth – Weather Forecast
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.