خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ebook Reader 5.0.8.2 برنامه کتاب خوان اندروید

Ebook Reader برنامه کتاب خوان اندروید

برنامه Ebook Reader یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای مطالعه کتاب ها و رفرنس های مختلف بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که توسط تیم برنامه نویسی eBooks.com برای این سیستم عامل طراحی و توسعه داده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به محتوای کتاب های الکترونیکی خودشان بر روی دستگاه های اندرویدی دسترسی داشته باشند. این برنامه کاملا رایگان بوده و محیط کاربری آن برای تمامی نسخه های سیستم عامل اندروید بهینه شده است تا استفاده از آن ساده تر از هر برنامه مشابه دیگری در فروشگاه گوگل پلی باشد.

با پشتیبانی از فرمت های Epub3 و PDF برای نمایش کتاب های الکترونیکی دیگر نباید نگران انتخاب برنامه ای برای نمایش محتوای کتاب ها بر روی گوشی خود باشید. این برنامه به قابلیتی جذاب به نام Highlight مجهز شده است که باعث می شود تا به هیچ عنوان خطی از کتاب که در حال خواندن آن هستید را فراموش نکنید. به راحتی می توانید درون صفحات کتاب مورد نظرتان جا به جا شده و با استفاده از حرکات لمسی به راحتی بین صفحات مختلف کتاب جا به جا شوید. همچنین می توانید از قابلیت جستجو کلمه یا جمله استفاده کنید تا یک بخش خاص از کتاب را پیدا کنید. همانطور که می دانید نگاه کردن به صفحه تلفن های همراه هوشمند در شب می تواند برای چشمان شما مضر باشد و به همین دلیل قابلیتی به نام Night Mode در این برنامه وجود دارد که می تواند نور مناسب برای خواندن کتاب را بر روی گوشی شما فراهم کند.


ویژگی های برنامه Ebook Reader :

  • امکان همگام سازی با وب سایت ebook.com برای مشاهده و خرید کتاب ها
  • امکان نمایش کتاب ها به صورت افقی و عمودی
  • امکان مشاهده صفحات کتاب در حالت Night Mode
  • امکان تنظیم فونت مورد نظر برای بزرگنمایی صفحات کتاب

Ebook Reader برنامه کتاب خوان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: eBooks.com
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.