خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Alt-Frequencies 1.4 بازی معمای فرکانس رادیو اندروید

Alt-Frequencies بازی معمای فرکانس رادیو اندروید

بازی Alt-Frequencies یک بازی به سبک پازل و معمایی و از ساخته های استودیو بازی سازی خلاق Plug in Digital عرضه شده برای سیستم عامل اندروید است که لذت فراوانی را در پشت حل معما ها و راز های خود برای بازیکنان پنهان کرده است تا یک به یک آنها را کشف کرده و پی به راز اصلی این بازی ببرید. تصور کنید که تمام جمعیت کره زمین در یک زمان و مکان در حلقه ای از تکرار گیر افتاده اند و خودشان هم از این موضوع اطلاع ندارند. اینجاست که شما باید به کمک آنها بیایید و با گوش دادن به صدایی که از رادیو بزرگ رو به رو خود می شنوید اقدام به نجات دادن دنیا و تمام مردمان داخلش کنید. در این بازی هیجان انگیز باید پیش از اینکه به چشمانتان اعتماد کنید به صدایی که گوش هایتان می شنوند اکتفا کنید.

در این بازی شما باید دائما فرکانس هایی که از رادیو رو به رویتان بیرون می آید را دستکاری کرده تا به واقعیت پشت پرده داستان بازی پی ببرید و از تئوری های توطئه و فعالیت های زیر زمینی و کسانی که در این مسئله دست داشته اند با خبر شوید تا بتوانید مردم دنیا را نجات دهید و خودتان نیز که در این زمان عجیب گیر افتاده اید نجات پیدا کنید. با استفاده از اطلاعاتی که از طریق رادیو خود به دست می آورید قادر خواهید بود تا سه دقیقه بعدی که در حال رخ دادن است را تغییر داده و بدین صورت جان هزاران هزار انسان را که در این زمان نامعلوم گیر افتاده اند نجات دهید. پس سعی کنید به داستان هر انسانی که از طریق رادیو پخش می شود خوب گوش کنید.


ویژگی های بازی Alt-Frequencies :

  • داستان جذاب، درگیر کننده و بسیار پیچیده
  • طراحی ویژه بازی حتی برای کسانی که مشکل شنوایی و بینایی دارند
  • استفاده از صدای افراد معروف برای پیش بردن داستان بازی

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.accidentalqueens.altfrequenciesandroid را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

Alt-Frequencies بازی معمای فرکانس رادیو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Plug in Digital
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.