خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hackuna – (Anti-Hack) 3.7.2 برنامه هاکانا – ضد هک اندروید

(Hackuna – (Anti-Hack برنامه هاکانا – ضد هک اندروید

برنامه (Hackuna – (Anti-Hack یک ابزار امنیتی بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند تا حریم خصوصی خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان اجازه ندهند چیزی در این میان به این حریم خصوصی نفوذ کند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که به وسیله گوشی های هوشمند و با لمس یک دکمه وارد دنیای بی نهایت اینترنت می شویم و این می توانید از طریق شبکه های وای فای و یا شبکه های تلفن همراه اتفاق بیافتد. اما در این بین، شبکه های وای فای به شدت آسیب پذیر هستند و ممکن است شخص یا اشخاصی قصد داشته باشند تا بدین طریق به درون گوشی ما نفوذ کرده و اطلاعات شخصی ما را که می تواند فایل، عکس، ویدیو، اطلاعات کارت های اعتباری و رمز عبور باشد را از ما سرقت کنند. از این رو نیاز است تا از این مشکل پیش از رخ دادنش جلوگیری کنیم.

از این رو شرکت Cryptors برنامه ای را برای سیستم عامل اندروید توسعه داده است تا در صورت متصل شدن به شبکه های وای فای باز در مکان های عمومی مانند پارک ها، فرودگاه ها و … اجازه ندهد تا هکر ها به گوشی شما دسترسی پیدا کنند. به محض متصل شدن به یک شبکه وای فای، این برنامه فعال شده و ترافیک شما را کنترل می کند تا مطمئن شود که اطلاعات رد و بدل شده شما توسط هیچ هکری رصد نمی شود. نکته جالب این برنامه اینجاست که شما می توانید افرادی را که قصد دارند دستگاه تلفن همراه شما را هک کنند از طریق آدرس IP شان پیدا کرده و آنها را به اداره پلیس گزارش کنید.


ویژگی های برنامه (Hackuna – (Anti-Hack :

  • جلوگیری از هک شدن شما در حین اتصال به شبکه های وای فای
  • جلوگیری از رد و بدل شدن اطلاعات شما با سایت های ناشناس
  • امکان ردگیری هکر ها و گزارش آنها

(Hackuna – (Anti-Hack برنامه هاکانا – ضد هک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cryptors
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.