خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود VolumeSlider 3.4 برنامه اسلایدر مجازی کم و زیاد کردن صدا اندروید

VolumeSlider برنامه اسلایدر مجازی کم و زیاد کردن صدا اندروید

برنامه VolumeSlider یک ابزار مفید و جالب برای دارندگان گوشی های اندروید است که به علت از کار افتادن دکمه های فیزیکی کم و زیاد کردن صدا در اطراف گوشی تلفن همراه شان قادر به استفاده از این بخش نیستند و یا همیشه به صورت اشتباه دکمه ها را لمس می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و تا کنون بسیار به خاطر این مشکل اعصابتان خورد شده است، امروز باید به شما بگوییم که این مشکل دیگر برای شما مزاحمتی درست نخواهد کرد، چرا که با استفاده از این نرم افزار بسیار ویژه و حرفه ای قادر خواهید بود به صورت کاملا مجازی و با لمس گوشه های صفحه نمایش گوشی تان به این امکان دسترسی داشته باشید.

در نسخه حرفه ای این برنامه که ما آن را امروز برای شما در وب سایت اندرویدینا قرار داده ایم، می توانید پس از نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود مشخص کنید که با لمس کدام قسمت از صفحه نمایش گوشی تان این قابلیت فعال شود و آیا لازم است تا دستتان را از قسمت بالا به پایین صفحه نمایش بکشید و یا این کار را به صورت برعکس انجام دهید. ما همچنین برای شما یک ویژگی اضافه تر نیز در نظر گرفته ایم که با استفاده از همین برنامه قادر خواهید بود تا نور صفحه نمایش گوشی را نیز کم و زیاد کنید که در نوع خود بسیار بی نظیر است و دیگر نیازی نیست تا برای انجام این کار، هر بار صفحه اعلانات گوشی را لمس کنید.


ویژگی های برنامه VolumeSlider :

  • دارای چهار حالت مختلف لمس از چهار قسمت مختلف صفحه نمایش گوشی
  • امکان تنظیم شدت صدای ولوم گوشی
  • امکان تنظیم خاص برای صدای مدیا، زنگ و یا زنگ هشدار
  • امکان تنظیم میزان و شدت روشنمایی صفحه نمایش

VolumeSlider برنامه اسلایدر مجازی کم و زیاد کردن صدا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: clownFace
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.