خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Compass 54 (All-in-One GPS) 1.5.0 برنامه قطب نما همه کاره اندروید

(Compass 54 (All-in-One GPS برنامه قطب نما همه کاره اندروید

برنامه (Compass 54 (All-in-One GPS یک ابزار حرفه ای و همه کارِ برای سیستم عامل اندروید است که توسط تیم توسعه دهنده NAV برای گوشی ها و تبلت های هوشمند طراحی شده است. این برنامه هم مناسب کاربران تازه کار و هم مناسب کاربران حرفه ای است و از اصلی ترین رکن های آن نمایش دقیق جهتی است که در آن قرار گرفته اید. با استفاده از این برنامه می توانید به اطلاعات بسیار مفیدی دست پیدا کنید که بخشی از آنها را مکان فعلی شما، ارتفاع، سرعت، میدان مغناطیسی، فشار هوا، آب و هوا و زمان طلوع و غروب خورشید تشکلی می دهد. این برنامه همچنین دارای 3 تم مجزا و بسیار زیبا است که شما می توانید به دلخواه خودتان یکی از آنها را انتخاب و استفاده کنید.

سازندگان این برنامه یک نقشه مجزا و حرفه ای را نیز درون آن قرار داده اند که بر خلاف سایر برنامه های نقشه عرضه شده بر روی سیستم عامل اندروید، اطلاعات مفید و جامعی را از مکانی که در آن قرار گرفته اید به شما نمایش می دهد. همچنین می توانید مکان مورد نظر خود را با استفاده از SMS و یا به اشتراک گذاری از طریق سایر برنامه ها، با دوستانتان Share کنید و اگر نشانگر نقشه را بر روی یک مکان قرار دهید، اطلاعات جداگانه بسیار زیادی از آن بخش نقشه برای شما نمایش داده خواهد شد. با استفاده از قابلیت دوربین این برنامه می توانید بزرگنمایی عظیمی تا 30 برابر را بر روی اجسام و تصاویر اعمال کنید که خود قابلیت بسیار مهمی محسوب می شود.


ویژگی های برنامه (Compass 54 (All-in-One GPS :

  • دارای قطب نما بسیار حرفه ای با امکان نمایش جزئیات بالای محیط
  • دارای نقشه پیشرفته با امکان به اشتراک گذاری اطلاعات توسط SMS و سایر برنامه ها
  • دارای دوربین پیشرفته با امکان بزرگنمایی 30 برابر و گالری داخلی

(Compass 54 (All-in-One GPS برنامه قطب نما همه کاره اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NAV
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.