خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bumpin’ Dungeon v1.0 بازی پازلی سیاه چاله بامپین اندروید

Bumpin’ Dungeon بازی پازلی سیاه چاله بامپین اندروید

بازی Bumpin’ Dungeon یک عنوان مینی پازل با محیط کاربری بسیار جذاب و ناب است که شما را به درون سیاه چاله هایی می برد تا ببینید که می توانید از هوش خود کمک گرفته و پازل های بازی را حل کنید یا خیر. در این بازی بیش از 120 پازل مختلف وجود دارد که با گرافیک Retro بازی ترکیب شده و نتیجه نهایی بسیار زیبا کار شده است، آن هم به دلیل استفاده از رنگ های 8 بیتی در این بازی که شما را به یاد کنسول های قدیمی نینتندو و NES می اندازد. دختری به نام Hanny در سیاه چاله های بامپین گیر افتاده است و شخصی به نام ka-powing همیشه به دنبال شماست تا زمان شما تمام شده و سیاه چاله شما را ببلعد.

در این بازی شما دارای محدودیت های خاصی در استفاده از پازل ها دارید و باید درست و به موقع از آنها استفاده کنید و حرکات خودتان را هوشمندانه انتخاب کنید. در غیر این صورت، زمان شما تمام شده و به کاراکتر Hanny این اجازه داده می شود تا روحش توسط فرشته مرگ به دنیای مردگان فرستاده شود. پس بهتر است تا از تمام هوش و ذکاوتتان استفاده کنید و در این بازی برنده شوید چرا که جواب معما و پازل های بازی دقیقا رو به روی شما قرار دارند. در این بازی سازندگان برای شما 120 پازل جذاب و متفاوت با عنوان قبلی را طراحی کرده اند که اهمیت تکرار بازی را به شدت افزایش می دهد و گیم پلی اعتیاد آور آن شما را به سمت خود خواهد کشید.


ویژگی های بازی Bumpin’ Dungeon :

  • گرافیک Retro و 8 بیتی
  • 120 مرحله متفاوت و جذاب
  • داستان درگیر کننده و باستانی
  • موزیک های جذاب

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به همه سنین توصیه کرده اند.

Bumpin’ Dungeon بازی پازلی سیاه چاله بامپین اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Moby Pixel
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.