خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Slow motion video FX 1.2.20 برنامه ساخت ویدیو صحنه آهسته اندروید

Slow motion video FX برنامه ساخت ویدیو صحنه آهسته اندروید

برنامه Slow motion video FX یک اپلیکیشن سرگرم کننده و جذاب ویژه کسانی است که دوست دارند با گوشی خودشان اقدام به تهیه فیلم های صحنه آهسته کرده و سپس آنها را در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این برنامه که توسط تیم توسعه دهنده خلاق Bizo Mobile برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ویرایشگر ویدیویی برنامه جدیدشان بتوانید پس از فیلمبرداری و ضبط یک صحنه آن را به دلخواه خودتان به یک فیلم صحنه آهسته تبدیل کنید و یا سرعت آن را شدیدا افزایش دهید و در هر دو صورت می توان با استفاده از این برنامه ویدیو های بسیار جذاب و خلاقانه ای را خلق کرد و به دوستانتان نشان داد.

با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را ضبط کرده و سپس آن را به طرز شگفت انگیزی آهسته کنید. ویدیو خروجی بسیار جالب و عجیب و غریب به نظر خواهد رسید. حالا تصور کنید که همین مورد را می توان به صورت برعکس انجام داد و سرعت صدا را افزایش داد. شما می توانید حرکات ورزشی خود را با اسکیت، اسکیت بورد، دوچرخه و … آهسته کرده و با به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی دوستانتان را شگفت زده کنید. تمام زحمتی که باید به خودتان بدهید این است که یک فیلم از گالری گوشی تان انتخاب کرده و یا خودتان اقدام به ضبط یک صحنه کنید و سپس به دلخواه خودتان با گراف سرعت بازی کرده و نتیجه را مشاهده کنید.


ویژگی های برنامه Slow motion video FX :

  • امکان آهسته کردن ویدیو ها
  • امکان افزایش سرعت ویدیو ها
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیو نهایی در شبکه های اجتماعی
  • امکان انتخاب ویدیو از گالری

Slow motion video FX برنامه ساخت ویدیو صحنه آهسته اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Bizo Mobile
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.