خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Naplarm – Location Alarm 4.1.2 برنامه هشدار مکانی اندروید

Naplarm – Location Alarm برنامه هشدار مکانی اندروید

برنامه Naplarm – Location Alarm یک ابزار موقعیت یاب ساده یا معمولی نیست، این برنامه ویژگی های خاص و متمایز کننده این نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه منتشر شده در فروشگاه گوگل پلی دارد که تا پیش از این هرگز مشاهده نشده است. این اپلیکیشن که تا کنون توسط بیش از 10 هزار کاربر دانلود و نصب شده است، توسط شخصی به نام Yash Pradhan برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است که آن را بسیار خاص و متفاوت از سایر برنامه ها تبدیل کرده است. این برنامه از موقعیت فعلی شما بر روی نقشه و با کمک گرفتن از GPS داخلی و ماهواره های مستقر در فضا برای شما هشدار هایی ارسال می کند تا به هیچ عنوان مقصدتان را از دست ندهید.

این برنامه زمانی به کار شما خواهد آمد که سفر طولانی را در پیش داشته باشید و قرار باشد بار ها در میان راه توقف کنید. به طور حتم و به علت خستگی مسیر، ممکن است فراموش کنید که در کدام مقصد باید دقیقا توقف کرده و کارتان را انجام دهید، اینجاست که می توانید از این برنامه کمک بگیرید تا به سادگی و در کمترین زمان ممکن بتوانید عمل متوقف کردن خودرو را انجام دهید. این برنامه تمام فاکتور های مورد نظر مانند ترافیک مسیر، میزان بنزین خودرو، مسیری که انتخاب کرده اید و … را در نظر گرفته و با توجه به مقصدی که برایش مشخص کرده اید، سر به موقع هشدارش را با بالاترین حد ممکن به گوش شما خواهد رساند.


ویژگی های برنامه Naplarm – Location Alarm :

  • مسیر یابی پیشرفته با استفاده از ماهواره و GPS
  • امکان مشخص کردن چندین توقف گاه مختلف برای برنامه
  • امکان انتخاب نوع زنگ هشدار
  • محاسبه خودکار فاکتور های ضروری مسیر
  • امکان شخصی سازی محیط برنامه

Naplarm – Location Alarm برنامه هشدار مکانی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yash Pradhan
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.