خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود DAVdroid CalDAV/CardDAV Sync 3.3.2 برنامه همگام ساز اندروید

DAVdroid CalDAV/CardDAV Sync برنامه همگام ساز اندروید

برنامه DAVdroid CalDAV/CardDAV Sync یک ابزار همگام سازی همه کاره است که تنها برنامه موجود در دنیای اندروید می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی اطلاعات مخاطبین گوشی تان را با برنامه های تقویم و وظایف و لیست های قرار کاری و … تنظیم کرده و به صورت یکجا از همه این برنامه ها تنها در همین اپلیکیشن استفاده کنید. این برنامه به راحتی با نرم افزار های کارخانه ای نصب شده به صورت پیشفرض بر روی گوشی شما همگام خواهد شد و حتی می توانید از آن به صورت جدگانه و در کنار برنامه های شخص ثالث نیز استفاده کنید. این برنامه همچنین بر روی گوشی های آیفون نیز موجود بوده و اگر در گذشته چنین گوشی داشته اید و حالا قصد مهاجرت به یک گوشی اندرویدی دارید، می توانید اطلاعات موجود در اکانت iCloud خودتان را از طریق این برنامه همگام سازی کنید.

اگر در گوشی اندرویدی تان حساب های مختلفی متشکل از گوگل (جیمیل)، GMX و سایر وب سایت های مرجع در اینترنت را فعال دارید، می توانید توسط این برنامه همه اطلاعات را که می توانند شامل مخاطبین، قرار های کاری، تقویم اندرویدی، لیست های To-Do، برنامه Keep Note و … را به صورت یکجا به این برنامه وارد کرده و از آنها در یک گوشی اندرویدی دیگر و یا رایانه شخصی تان استفاده کنید. بدین صورت، دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن اطلاعات ضروری تان باشید، چرا که همه چیز در سرور های این برنامه ذخیره شده و قابل انتقال به سایر گوشی های تلفن همراه خواهد بود.


ویژگی های برنامه DAVdroid CalDAV/CardDAV Sync :

  • قابلیت همگام سازی با برنامه های پیشفرض و شخص ثالث
  • امکان همگام سازی با سرور و کلاینت
  • پشتیبانی از اندروید نسخه 4 به بالا
  • نصب و پیکربندی ساده
  • بهینه شده برای گوشی و تبلت

DAVdroid CalDAV/CardDAV Sync برنامه همگام ساز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: bitfire web engineering
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.