خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Yandex Music — listen and download 2019.07.1 برنامه پلیر صوتی اندروید

Yandex Music — listen and download برنامه پلیر صوتی اندروید

برنامه Yandex Music — listen and download یک برنامه موزیک پلیر ویژه برای سیستم عامل اندروید است که توسط شخصی به نام Яндекс برای گوشی ها و تبلت های هوشمند طراحی و عرضه شده است. این برنامه تا کنون بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران دانلود و بر روی دستگاه هایشان نصب شده است که خود نشان دهنده محبوبیت و کارایی بسیار عالی این برنامه است. در این برنامه روزانه هزاران موزیک جدید انتظار شما را می کشند تا به آنها گوش داده و در صورت لزوم آنها را بر روی گوشی خودتان نصب کنید. شما می توانید لیست های پخش خاص خودتان را در این برنامه ساخته و با توجه به مود و سبک مورد علاقه تان در هر زمان و مکان از لیست های ساخته شده موزیک های دلخواه تان را گوش کنید.

علاوه بر آرشیو موسیقی عظیمی که در این برنامه موجود است، شما می توانید به رادیو های مورد علاقه تان به همراه پادکست های موزیک مختلف گوش فرا داده و همه روزه با موزیک ها، خوانندگان، سبک ها و اخبار جدید دنیای موسیقی آشنا شوید. علاوه بر امکانات گفته شده در متن بالا، شما قادر خواهید بود تا به واسطه قابلیتی به نام Song Recognition، موزیک هایی را که در حال گوش دادن به آنها در تاکسی، مترو، تلویزیون و رادیو هستید را به سرعت تشخیص داده و به نام خواننده، نام آلبوم، سبک موزیک، سال ساخت و … آن دسترسی داشته و به راحتی موزیک مربوطه را بر روی گوشی خودتان نیز گوش دهید. کیفیت صدا در این برنامه به شدت بالا بوده و از حالت High Quality بهره می برد.


ویژگی های برنامه Yandex Music — listen and download :

  • دارای میلیون ها ترک موسیقی
  • متناسب با فرهنگ و سبک موسیقی شما
  • کیفیت بسیار بالای HQ
  • امکان دانلود موزیک ها
  • امکان ساخت پلی لیست
  • قابلیت تشخیص آهنگ

Yandex Music — listen and download برنامه پلیر صوتی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Яндекс
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.