خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود SyncMyTracks 3.9.8 برنامه ورزشی سلامتی همگام ساز اندروید

SyncMyTracks برنامه ورزشی سلامتی همگام ساز اندروید

برنامه SyncMyTracks یک ابزار کمکی برای برنامه ریزی ورزشی و سلامتی است که توسط تیم توسعه دهنده SyncMyTracks برای سیستم عامل اندروید طراحی و توسعه یافته است. دوست دارید تا برنامه رهگیری فعالیت های ورزشی تان را عوض کنید و همچنان اطلاعات برنامه قبلی تان را در گوشی خودتان ذخیره داشته باشید؟ و شاید دوست داشته باشید که به صورت همزمان از دو یا چند برنامه جداگانه در این زمینه استفاده کرده و اطلاعات رد و بدل شده در این بین را میان هر دو برنامه تحت نظر داشته باشید. این برنامه کاملا مناسب شما و فعالیت های ورزشی تان طراحی شده است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است تا فعالیت های ورزشی شما را تحت نظر گرفته و اطلاعاتش را به شما نمایش دهد.

برای این کار کافیست تا تنها نام کاربری و رمز عبور برنامه های خود را در این برنامه وارد کرده و همه اطلاعات را به صورت یکجا در یک فایل جداگنه در فرمت های GPX و TCX و یا در اکانت های ایمیل تان داشته باشید. اگر این برنامه متوجه شود که شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی هستید، به سرعت اطلاعات دریافت شده را بر روی تمامی اکانت های شما ارسال خواهد کرد. این برنامه اطلاعات مختلفی مانند زمان، مکان، مسافت طی شده، وضعیت شما بر روی نقشه، میزان فعالیت و کالری مصرف شده، ضربان قلب، قدرت و دما را رسد کرده و آن را برای شما ارسال می کند که این کار می تواند بر روی ساعت هوشمند و گوشی شما انجام بگیرد.


ویژگی های برنامه SyncMyTracks :

  • پایش اطلاعات ورزشی شما
  • پایش وضعیت سلامتی شما
  • انتقال اطلاعات بین یک و یا دو گوشی مختلف
  • ارسال اطلاعات به اکانت ایمیل شما
  • همگام سازی بین برنامه های رهگیری مختلف

SyncMyTracks برنامه ورزشی سلامتی همگام ساز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SyncMyTracks
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.