خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pitched Tuner 2.5.1 برنامه تنظیم زیر و بم ساز ها در اندروید

Pitched Tuner برنامه تنظیم زیر و بم ساز ها در اندروید

برنامه Pitched Tuner یک اپلیکیشن کاربردی برای موزیسین های تازه کار و حرفه ای می باشد که به وسیله آن می توانند به سرعت و با استفاده از میکروفون گوشی اندرویدی خودشان ساز هایشان را کوک کرده و زیر و بم آنها را به سرعت تنظیم نمایند. این برنامه توسط گروه موسیقی musicians برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است و رنج وسیعی از ابزار آلات موسیقی را پشتیبانی می کند. این ابزار آلات می توانند شامل گیتار، ساز های چوبی، بادی، صدا، باس و حتی باس های سطح پایین باشند. کنترل ساده به همراه رابط کاربری مینیمالیست و راحت این برنامه ویژه کاربران تازه کار طراحی شده است.

برای کاربران حرفه ای که می خواهند از امکانات ویژه این برنامه استفاده کنند، متغییر های خاصی در این برنامه قرار داده شده است که به الگوریتم های موسیقی به سرعت واکنش نشان داده و دارای دقت بسیار بالایی می باشد. قابلیتی در این برنامه به نام Hands free tuning وجود دارد که باعث می شود بدون دست زدن به صفحه نمایش به راحتی ساز خود را کوک کرده و به طور مثال گیتارتان را بر روی حالت های مختلفی قرار داده و توازن را در این میان برقرار نمایید. شما با استفاده از راهنما های قرار گرفته در برنامه می توانید هر نوع سازی را که دوست دارید تنظیم کرده و در صورتی که این کار را اشتباه انجام دهید، برنامه به شما هشدار های خاصی را نمایش خواهد داد.


ویژگی های برنامه Pitched Tuner :

  • رابط کابری ساده و مینیمالیست ویژه کاربران تازه کار
  • متغیر های پیشرفته و الگوریتم های قابل برنامه ریزی برای کاربران حرفه ای
  • تم تاریک و روشن جداگانه قابل انتخاب
  • امکان کوک کردن انواع ساز ها

Pitched Tuner برنامه تنظیم زیر و بم ساز ها در اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: musicians
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.