خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Karaoke – Sing Karaoke 3.11.071 برنامه آواز خوانی کارائوکه اندروید

Karaoke – Sing Karaoke برنامه آواز خوانی کارائوکه اندروید

برنامه Karaoke – Sing Karaoke یک اپلیکیشن سرگرم کننده در زمینه آواز خوانی است که به عنوان اولین و بهترین برنامه کارائوکه در فروشگاه اپلیکیشن های گوگل پلی به شمار می رود. شما در این برنامه می توانید بر روی موزیک های مورد علاقه خودتان خوانده و آنها را به اصطلاح کاور کنید. علاوه بر این، می توانید موزیکی را که کاور کرده اید با استفاده از این برنامه برای سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا در خود همین برنامه به رده های بالای جدول بهترین خواننده ها برسید و امتیازات بالا را کسب کنید. این اپلیکیشن توسط تیم توسعه دهنده Yokee ساخته شده است و تا کنون بیش از 100 میلیون نفر آن را بر روی گوشی ها و تبلت های هوشمند اندرویدی خود نصب کرده اند.

شما می توانید بسته به زبان و سبک و خواننده مورد علاقه تان یکی از آهنگ ها را انتخاب کرده و بدون محدودیت در زمان و زبان و مکان بر روی آهنگ انتخابی خودتان شروع به خوانندگی کنید. پس از اینکه موزیک مورد نظرتان را پیدا کردید، می توانید متن همان موزیک را مشاهده کرده و شروع به ضبط آهنگ کنید، پس از آن می توانید از افکت ها و جلوه های ویژه مخصوص صدا استفاده کنید و در نهایت کار خود را بر روی حافظه داخلی گوشی تان ذخیره کرده و یا آن را بر روی سرور های این برنامه ارسال کنید. در این برنامه و از طریق اینترنت، روزانه آهنگ های جذاب زیادی به آن اضافه می شود که می توانید بر روی هر کدام که دوست داشتید خوانندگی را آغاز کنید.


ویژگی های نرم افزار Karaoke – Sing Karaoke :

  • دارای لیست متشکل از زبان ها، خوانندگان و سبک های مختلف برای شروع خوانندگی
  • ضبط موزیک به همراه امکان ضبط ویدیو
  • نمایش متن موزیک ها
  • استفاده از افکت های جذاب صوتی
  • به اشتراک گذاری فایل نهایی در برنامه

Karaoke – Sing Karaoke برنامه آواز خوانی کارائوکه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yokee™
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.