خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lose Weight in 20 Days PRO 3.3 برنامه کاهش وزن در 20 روز اندروید

Lose Weight in 20 Days PRO برنامه کاهش وزن در 20 روز اندروید

برنامه Lose Weight in 20 Days PRO یک اپلیکیشن ورزشی است که به شما کمک می کند تا در کمتر از 20 روز بتوانید به وزن دلخواه و مورد علاقه خود برسید. با برنامه تایید و ثابت شده ما می توانید باور کنید که پس از اولین باری که تمرین هایمان را انجام دادید، همیشه به آنها ادامه خواهید داد تا در کمتر از 20 روز بتوانید به وزن مورد علاقه خودتان برسید. کم کردن سریع وزن برای زنان و مردان، تازه کاران و یا ورزشکاران و یا هر کسی که دوست دارد به فرم دلخواه بدن خود برسد مناسب خواهد بود. تمامی ورزش ها و حرکات این برنامه بر روی تنظیم وزن بدن شما تمرکز دارد پس نیازی به باشگاه و تجهیزات حرفه ای ورزشی نیست. شما می توانید با تمرینات روزانه در هر مکان و هر زمان به وزن دلخواه خود برسید.

این برنامه از ویدیو های آموزشی بسیار دقیق و کاملی تشکیل شده است که در یک یا دو دوره بیست روزه می توانید از آنها استفاده کنید تا به فرم دلخواه بدنتان برسید. تمرینات این برنامه ساده اما بسیار اثر گذار هستند، پس می توانید با آرامش کامل آنها را در خانه و یا محل کاراتان انجام دهید تا ببینید که بدنتان چگونه خودش را با تمرین های شما وفق داده و به سرعت وزن خود را به ایده آل شما می رساند. همه چیز در دسته بندی های این برنامه قرار دارد، دسته بندی ها شامل سه بخش ساده، متوسط و حرفه ای می شوند که شما می توانید از دسته اول تا دسته آخر را به دلخواه و طی دوره های مختلف طی کنید.


ویژگی های نرم افزار Lose Weight in 20 Days PRO :

  • آموزش دهنده شخصی شما
  • دوره های تکمیلی بیست و سی روزه
  • ویدیو های آموزشی مخصوص زنان و مردان
  • دسته بندی ساده، متوسط و حرفه ای

Lose Weight in 20 Days PRO برنامه کاهش وزن در 20 روز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Diamond App Group LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.