خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Jetpack Jump 1.2.5 بازی پرش به ارتفاع بلندتر با جت پک اندروید

Jetpack Jump بازی پرش به ارتفاع بلندتر با جت پک اندروید

بازی Jetpack Jump یکی دیگر از عناوین جدید و هیجان انگیز آرکید در میان بازی های موبایلی امروزی است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و هیجان را به شکل جدیدی به گوشی و زندگی شما خواهد آورد. در این بازی باید با شخصیتی که در اختیار دارید و به وسیله جت پکی که به پشت کمر این شخصیت بسته شده است، پس از سه پرش بلند به ارتفاعات بالاتر سفر کرده و مکان های جدیدی در این بازی را کشف کنید. در ابتدا ممکن است پرش های شما زیاد بلند نباشد اما پس از اینکه هر پرش را با موفقیت انجام دادید به شما سکه های زیادی اهدا خواهد شد که به وسیله همین سکه ها می توانید جت پک خود را ارتقاع داده و همچنین قدرت پرشتان را افزایش دهید تا بیشتر و بیشتر اوج بگیرید.

همه چیز در این بازی به شما بستگی دارد. اگر سه پرش اول بازی را به درستی و به صورت Excellent انجام دهید، قدرت شما برای پرش نهایی افزایش یافته و با لمس صفحه نمایش می توانید جت پک خودتان را فعال کرده و بر روی هوا پرواز کنید. پس از هر بار که جت پک و یا سرعت پرش خودتان را افزایش دادید، می توانید بازی را تکرار کرده تا سکه های بیشتری را برای خودتان بدست آورده و کم کم مکان های جالب تر و هیجان انگیز تری را از نقطه شروع کشف کنید. مکان هایی مثل خیابان های شهری، صحرا، دشت و جنگل، دریا، مناطق یخ زده و … گیم پلی اعتیاد آور این بازی شما را در خود غرق خواهد کرد پس تمام مهارت خود را بکار بگیرید.


ویژگی های بازی Jetpack Jump :

  • گیم پلی اعتیاد آور
  • امکان بروز رسانی جت پک و سرعت پرش
  • دارای اسکین های متنوع برای شخصیت اصلی

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به همه سنین توصیه کرده اند.

Jetpack Jump بازی پرش به ارتفاع بلندتر با جت پک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kwalee Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.