خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MlesTalk Open Messenger 1.4.0 برنامه چت زنده و امن ملس تاک اندروید

MlesTalk Open Messenger برنامه چت زنده و امن ملس تاک اندروید

برنامه MlesTalk یک اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی است که می تواند در بر قرار کردن ارتباط امن با مخاطبین شما از طریق اینترنت بسیار مفید ظاهر شده و شما می توانید مکالمات خودتان به صورت چت را با استفاده از این نرم افزار با سایر دوستانتان انجام دهید. این برنامه توسط تیم توسعه دهنده MlesTalk برای سیستم عامل اندروید و ویژه کسانی ساخته شده است که می خواهند از امنیت ویژه ای در مکالماتشان برخوردار شوند و امنیت برایشان در درجه اول نسبت به سایر ویژگی های یک پیام رسان اهمیت دارد. همه چیز در سرور های این برنامه و بر روی کانال ویژه ای از آن انجام می شود. زمانی که شما اقدام به اتصال به یکی از سرور ها و کانال های برنامه می کنید، این نرم افزار کد هایی را تولید می کند که فقط در اختیار شما و دوستتان قرار خواهد گرفت.

در ادامه ویژگی بسیار جالب و مهم این برنامه به نحوه چت کردن شما تعلق می گیرد که در نوع خود بسیار عجیب و هیجان انگیز است. هر دو نفری که با یکدیگر چت می کنند قادر خواهند بود تا تمامی کاراکتر هایی که فرد مقابل آنها را تایپ می کند مشاهده کنند. به طور کلی این سیستم بدین صورت است که انگار شما دارید می بینید که دوستتان چه کلمات و کاراکتر هایی را در متن ارسالی خودش ارسال می کند، به طور مثال اگر این شخص کلمه ای را حذف کند شما آن را مشاهده خواهید کرد. همه چیز در این برنامه زنده بوده و امن است.


ویژگی های نرم افزار MlesTalk :

  • رابط کاربری کلاسیک و مدرن
  • امنیت بسیار بالای اتصالات شما به این برنامه
  • دارای یک کد امنیتی ویژه شما برای اتصال به یک کانال
  • نمایش زنده کاراکتر های وارد شده از سمت دوستانتان

MlesTalk Open Messenger برنامه چت زنده و امن ملس تاک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mles developers
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.