خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود EQQO 1.4 بازی ماجراجویی ایکیوکیو اندروید

EQQO بازی ماجراجویی ایکیوکیو اندروید

بازی EQQO یک عنوان اکشن ماجراجویی بسیار زیبا به همراه موسیقی متن، شخصیت ها، داستان و گرافیک هنری بسیار شگفت انگیز و عالی است که داستانش در مورد مادری به همراه فرزندش است که میخواهند به دنیایی بروند که همه چیز به مردمان آن منطقه و به خصوص مردانش مرتبط است. این عنوان که سازندگان آن تیم بازی سازی Parallel Studio هستند و آن را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده اند، از بازی به اسم ancient Ethiopian legends and architecture در ساخت آن الهام گرفته اند که پازل ها و داستان گویی با تم موسیقی و موزیکال به آن اضافه شده است تا هیجان بازیکنان را بر انگیخته و آنها را به دنیای درون بازی هدایت کنند.

در میان داستان بازی اتفاقاتی که نباید بیافتد خواهد افتاد و شما به عنوان آن کودک که نمی توانید این جریانات و اتفاقات رخ داده را نظاره گر باشید، تبدیل به موجودی خواهید شد که اصلا حضورش برای مردم آن منطقه خوشایند نیست و باید به حالت عادی و طبیعی خودتان برگردید تا با این وضعیت مقابله کرده و هم خودتان و هم مردمان شهر را نجات دهید. به لطف قابلیت Daydream شرکت گوگل، می توان این عنوان را به صورت واقعیت مجازی با عینک های مخصوص واقعیت مجازی خود گوگل و سایر شرکت ها نیز بازی کرد و از پیشبرد مراحل آن به شدت لذت برد. برای به اتمام رساندن مراحل این بازی در درجه سختی عادی نیازمند این خواهید بود تا 5 ساعت از وقتتان را به بازی اختصاص دهید.


ویژگی های بازی EQQO :

  • گرافیک سه بعدی به همراه جزئیات خیره کننده
  • دارای 5 ساعت گیم پلی خالص
  • حل پازل ها و کشف محتویات جدید
  • امکان بازی با عینک های واقعیت مجازی

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به همه سنین توصیه کرده اند.

EQQO بازی ماجراجویی ایکیوکیو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Parallel Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.