خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Magic Intuition 4.2.1_9 بازی آموزشی بینش جادویی اندروید

Magic Intuition بازی آموزشی بینش جادویی اندروید

بازی Magic Intuition یک عنوان سرگرم کننده آموزشی است که ساخته تیم توسه دهنده Oleksandr Albul بوده و برای سیستم عامل محبوب اندروید عرضه شده است تا کاربران از آنها نهایت استفاده را ببرد و در آن آموزش های جالب و عجیب و غریبی را فرا گیرند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از افراد سوار هواپیما نمی شوند، یعنی چون می ترسند که هواپیما سقوط کند این کار را انجام نمی دهند؟ و یا اینکه چگونه یک تاجر موفق می تواند شرایط بازار را حدس زده و مطابق آن عمل کند؟ آیا برای این کار نیاز به نیروی فیزیکی دارید؟ همه روزه همه ما انسان ها با انتخاب های مختلفی در طول زندگی مان مواجه می شویم که می تواند زندگی ما را بسازد. آیا برای همیشه این وقت و فرصت را داریم که درباره هر انتخاب فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم؟ خیر! ما بینش ذهنی خودمان را از دست داده ایم.

برای باز گرداندن این بینش درونی باید به نیروی ذهنی خودمان پناه ببریم تا تمامی حواس پنجگانه ما با یکدیگر ترکیب شده و حس ششم را ایجاد نماید. بدین صورت می توانیم از این حس در انجام امور روزمره و یا حرفه ای زندگی خودمان مانند: تجارت، زندگی شخصی، زندگی اجتماعی، خرید های مهم و … استفاده کنیم. بسیاری از از ما به این بازی احتیاج داریم تا افکارمان را به همان سمتی هدایت کنیم که لازم است هدایت شود. در این بازی نیز چندین و چند بازی مختلف قرار داده شده است تا بتوانید با استفاده از آنها در هر کدام از کار های زندگی تان پیشرفت کنید.


ویژگی های بازی Magic Intuition :

  • دارای مراحل مختلف
  • دارای درجات سختی مختلف
  • بازی های تاس، فوتبال، کارت بازی و …
  • امکان تهیه پشتیبان از نحوه پیشرفت در بازی

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به همه سنین توصیه کرده اند.

Magic Intuition بازی آموزشی بینش جادویی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Oleksandr Albul
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.