خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود SleepTown 3.1.11 برنامه کمک به خواب راحت اندروید

SleepTown برنامه کمک به خواب راحت اندروید

برنامه SleepTown یک اپلیکیشن شگفت انگیز برای افزایش سلامتی شما و برنامه ریزی برای به خواب رفتن است که می توانید آن را بر روی گوشی اندرویدی خودتان نصب کرده و از این به بعد خواب راحت و ساده را تجربه کنید. این برنامه سعی می کند تا با استفاده از روش های جالب و هیجان انگیزی که برای شما تعریف خواهد شد به شما در بهتر خوابیدنتان کمک کند. شما برای ساعت خواب و بیداریتان یک برنامه تغیین می کنید و برنامه به شما یادآوری خواهد کرد تا در این ساعت مشخص به تخت خواب رفته و در ساعت مشخص دیگری از تخت خواب بیدار شوید. با این کار شما در صفحه نمایش گوشی تان و در این برنامه یک خانه را تکه تکه خواهید ساخت و این خانه به عنوان جایزه شما برای سر ساعت به خواب رفتن به شما تعلق خواهد گرفت.

این برنامه همچنین از شما می خواهد تا در هنگام خوابیدن گوشی خودتان را به کناری گذاشته و از آن استفاده نکنید، اگر به این هشدا توجه نکنید و در حین ساعت خواب با گوشی تان کار کنید، خانه عزیزی که به سختی آن را ساخته اید در یک لحظه به پایین خواهد ریخت و از بین خواهد رفت. حالا برای بیدار شدن از خواب یک انگیزه دارید و آن هم چیزی نیست جز خانه ای که در طول زمانی که در شب گذشته خواب بوده اید و در زمان درست بیدار شده اید برای خودتان ساخته اید.


ویژگی های نرم افزار SleepTown :

  • تعیین ساعت خواب و بیداری به صورت چالشی
  • ساخت یک خانه در زمانی که خواب هستید به عنوان جایزه
  • بیدار شدن درست در زمانی که برای برنامه تعیین کرده اید و عادت به این رفتار
  • تعیین یادآور برای به خواب رفتن در ساعت مناسب

SleepTown برنامه کمک به خواب راحت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Seekrtech
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.