خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Beelinguapp 2.355 برنامه یادگیری زبان با استفاده از موسیقی اندروید

Beelinguapp برنامه یادگیری زبان با استفاده از موسیقی اندروید

برنامه Beelinguapp یک اپلیکیشن آموزشی فوق العاده ویژه کسانی است که دوست دارند زبان های خارجه را به روش ها و متد های جدید و متفاوتی بیاموزند و در این میان سرگرم شده و دست از آموزش دیدن نکشند. همانطور که می دانید یاد داشتن یک زبان خارجه می تواند در بسیاری از شرایط به شما کمک کند و اگر به کشوری مسافرت کنید که زبانی متفاوت از زبان مادری شما داشته باشد و شما بتوانید به این زبان صحبت کنید حتی در حد برطرف کردن نیاز های روزانه تان این مورد می تواند خیلی به شما کمک کند و شما را از داشتن مترجم و نیاز به نرم افزار ها و برنامه های دست و پا گیر بی نیاز می کند. پس می توانید هم اکنون با دانلود این نرم افزار ویژه بر روی گوشی تان این کار را تسریع ببخشید.

با استفاده از این برنامه می توانید 13 زبان مختلف از جمله: اسپانیایی، انگلیسی، پرتقالی، آلمانی، چینی، عربی، هندی، کره ای، ترکی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی، روسی و ژاپنی را یاد بگیرید. آن هم بدین صورت که که شما متنی به زبان خارجه را در صفحه گوشی تان مشاهده خواهید کرد و آن متن به زبان مادری شما به صورت همزمان و صفحه به صفحه برایتان خوانده می شود و از طرفی دیگر همین پروسه به صورت بلعکس نیز انجام می شود تا یادگیری شما سریع تر و قوی تر صورت بگیرد. فلش کارت های این برنامه می تواند به یادگیری شما سرعت بخشیده و همه چیز را سریع تر برایتان امکان پذیر کند.


ویژگی های نرم افزار Beelinguapp :

  • یادگیری 13 زبان خارجه مختلف
  • یادگیری با استفاده از کتاب های صوتی
  • یادگیری با بازی های مختلف و فلش کارت
  • ترجمه زبان ها به صورت خودکار

Beelinguapp برنامه یادگیری زبان با استفاده از موسیقی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Beelinguapp Languages
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.