خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود RubikCalcPRO: Programmable Calculator 2.3 برنامه ماشین حساب پیشرفته اندروید

RubikCalcPRO: Programmable Calculator برنامه ماشین حساب پیشرفته اندروید

برنامه RubikCalcPRO: Programmable Calculator یک ابزار پیشرفته ماشین حساب است که قابل برنامه ریزی بوده و به واسطه همین ویژگی قادر خواهید بود تا از نهایت قدرت این برنامه برای کار های مهم و حساب و کتاب های پیشرفته خودتان استفاده کنید و دیگر نیازی به برنامه های اضافی ویژه هر کار مخصوصی نداشته باشید. این اپلیکیشن که توسط تیم توسعه دهنده Wisebay Solutions برای سیستم عامل اندروید و گوشی ها و تبلت های هوشمند طراحی و عرضه شده است موفق شده تا در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه ش بیش از 5 هزار کاربر را به سمت خود جذب کند و نقد های مثبتی نیز از این کاربران بدست بیاورد که در نوع خود بسیار عالی است.

توسط این برنامه می توانید هر نوع فرمول خاصی را در فیلد های مخصوص برنامه وارد کنید تا ماشین حساب ساده شما به یک ماشین حساب مهندسی تبدیل شده و پس از آن به یک ماشین حساب مخصوص حس مسائل ریاضی تبدیل شود. همه چیز در محیط کاربری ساده و شگفت انگیز این برنامه اتفاق میافتد، جایی که شما برای خودتان پروفایل های مختلفی را می سازید و هر پروفایل می تواند مخصوص به یک نوع ماشین حساب خاص باشد و اینگونه شما همه چیز را در یک برنامه به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت و از تمامی برنامه های مشابه بی نیاز خواهید شد. توانایی پذیر فرمول های ریاضی، مهندسی، علمی و سایر عملیات دیگر در این برنامه گنجاده شده است تا به هیچ عنوان احساس کم و کثری در این برنامه نداشته باشید.


ویژگی های نرم افزار RubikCalcPRO: Programmable Calculator :

  • نوشتن فرمول مخصوص به خودتان برای داشتن یک ماشین حساب پیشرفته
  • پشتیبانی از الگوریتم ها و فرمول های ریاضی و مهندسی و علمی
  • امکان ذخیره سازی در پروفایل های جداگانه

RubikCalcPRO: Programmable Calculator برنامه ماشین حساب پیشرفته اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Wisebay Solutions
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.