خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود ABA English – Learn English 4.1.6 برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

ABA English – Learn English برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

برنامه ABA English – Learn English یک اپلیکیشن آموزشی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا در کمترین مدت زمان ممکن زبان انگلیسی را به انضمام تمامی اصول و روش های آن فرا گرفته و در تمامی بخش هایی که لازم است برای صحبت کردن به این زبان آماده شوید، خودتان را به راحتی به درجه ای برسانید که بتوانید به راحتی زبان انگلیسی را شنیده، آن را در ذهنتان ترجمه کنید و سپس به همین زبان صحبت کنید. این برنامه حتی به شما کمک خواهد کرد تا در گرفتن مدرک TOEFL هیچگونه مشکلی نداشته باشید و به راحتی مدرک خودتان ار از آموزشگاه های مختلف در سراسر دنیا دریافت نمایید. در این برنامه که به صورت رایگان و آنلاین زبان انگلیسی به شما آموزش داده خواهد شد، 6 درس مختلف در 144 واحد متفاوت در مقابل شما قرار می گیرد که هر کدام به یادگیری شما کمک بزرگی می کنند.

شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا درس های آنلاین کوتاهی که به شکل ویدیو به همراه زیرنویس آماده شده اند زبان انگلیسی را از ابتدای ابتدا همانطور که دیگران صحبت می کنند یاد بگیرید و مکالمات روزمره خودتان را به راحتی با این زبان انجام دهید. پس از آن می توانید در بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ پیشرفت کرده و صحیح گوش دادن به کلماتی که از طریق گوشی تان می شنوید را فرا بگیرید. فرقی نمی کند که دستگاه شما تبلت باشد یا گوشی هوشمند یا یک تلویزیون اندرویدی، می توانید با یک اکانت بر روی همه دستگاه ها یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهید.


ویژگی های نرم افزار ABA English – Learn English :

  • آموزش زبان انگلیسی از پایه
  • آموزش در 6 بخش با 144 درس مختلف
  • تهیه شده به صورت ویدیویی
  • آموزش نگارش، لیسنینگ و اسپیکینگ

ABA English – Learn English برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ABA English
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.