خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 1998Cam – Vintage Camera 1.6.2 برنامه دوربین قدیمی اندروید

1998Cam – Vintage Camera برنامه دوربین قدیمی اندروید

برنامه 1998Cam – Vintage Camera یک برنامه عکاسی بسیار جالب و زیبا است که کاری می کند تا تصاویر جدید و تازه شما مانند تصاویر قدیمی و ثبت شده با استفاده از دوربین های آنالوگ به نظر برسند. این برنامه که تا کنون موفق به دانلود 5 میلیونی از سمت کاربران گوشی های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی شده است با استفاده از جلوه های متنوع و زیبای خود به شما این امکان را می دهد تا تصاویرتان را به صورت کامل ویرایش کرده و افکت های مختلف و متعددی را به آنها اضافه کنید که تا پیش از این در هیچ برنامه ای در دسترس شما قرار نگرفته بوده است. همانطور که می دانید در زمانی که دوربین های آنالوگ هنوز در اختیار مردم قرار داشتند، بسیاری از آنها بر روی فیلم های عکاسی ثبت می شدند و سپس به تاریک خانه برده شده و ظاهر می شدند.

اکنون این ویژگی در گوشی اندرویدی شما در دسترستان قرار گرفته است.  این برنامه از بیش از 60 حالت مختلف عکاسی پشتیبانی می کند که می تواند افکت های مختلف قدیمی Vintage را بر روی تصاویر شما شبیه سازی کند و شما هم می توانید افکت های بیشتری را به صورت دستی خودتان بسازید و در نهایت عکس های مورد علاقه تان را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید. شما می توانید تصویر خودتان را برش زده و یا افکت های جذاب آینه ای، پرتو نور و … را بر روی این تصاویر اعمال کنید. ویژگی ذخیره سازی خودکار نیز این قابلیت را در اختیار شما می گذارد تا تصاویرتان به صورت آنی ذخیره شوند.


ویزگی های نرم افزار 1998Cam – Vintage Camera :

  • اضافه کردن بیش از 60 افکت تصاویر قدیمی بر روی تصاویر جدید شما
  • امکان برش زدن، اضافه کردن افکت های آینه ای و نوری به تصاویر
  • به اشتراک گذاری سریع تصاویر در شبکه های اجتماعی
  • ذخیره سازی خودکار و آنی تصاویر

1998Cam – Vintage Camera برنامه دوربین قدیمی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: The FFFF Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.