خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Aqua Mail Pro – email app 1.20.0-1469 برنامه ایمیل آکوآ اندروید

Aqua Mail Pro – email app برنامه ایمیل آکوآ اندروید

برنامه Aqua Mail Pro – email app یک سرویس اینترنتی ایمیل محور است که با استفاده از آن می توانید به صورت امن و در کمترین مدت زمان ممکن به ایمیل های خودت بر روی سرور های مختلف دسترسی داشته باشید و به سادگی اکانت های خود از سرویس دهنده های ایمیل مختلف مانند جیمیل، یاهو، مایکروسافت آوت لوک، هات میل، فست میل، اپل، جی ام ایکس و … را درون برنامه اضافه کرده و به صورت همزمان و یکجا به همه آنها دسترسی داشته باشید. معمولا برنامه های ایمیلی که به صورت پیشفرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شوند دارای محدودیت هایی بوده و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند اما این برنامه به صورت ویژه و به همین منظور طراحی شده است.

شما می توانید از تمامی ایمیل های تان که مهم نیست در کدام پوشه Spam یا Draft باشد به صورت خودکار و دستی به صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا سالیانه اقدام به تهیه پشتیبان کنید و این فایل پشتیبان را در گوشی های دیگر خودتان و یا درون سیستم عامل ویندوز کامپیوتر شخصی تا استفاده کنید. این برنامه همچنین قابلیت همگام شدن با برنامه های مختلف تقویم مانند Calander 365 را داشته تا بتوانید قرار های کاری که نیاز به ایمیل دارند را در برنامه داشته باشید و آنها را به هیچ عنوان فراموش نکنید. قابلیت ارسال جواب ایمیل از طریق بخش اعلانات گوشی نیز در این برنامه موجود است تا سریع تر بتوانید این کار را انجام دهید. بدون باز کردن خود برنامه!


ویژگی های نرم افزار Aqua Mail Pro – email app :

  • استفاده از یک برنامه برای تمامی اکانت های ایمیل
  • پشتیبانی از تنظیمات POP3
  • امکان جواب دادن به ایمیل ها از طریق بخش اعلانات
  • رابط کاربری ساده

Aqua Mail Pro – email app برنامه ایمیل آکوآ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MobiSystems
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.