خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Piano Scales & Chords Pro 102 برنامه آموزش پیانو نوازی اندروید

Piano Scales & Chords Pro برنامه آموزش پیانو نوازی اندروید

برنامه Piano Scales & Chords Pro یک ابزار حرفه ای آموزشی جهت تنظیم، کوک کردن، یادگیری و آموزش نواختن پیانو در مقیاس بزرگ است که توسط تیم توسعه دهنده Learn To Master برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است و این تیم در تمامی برنامه های خودش قصد دارد تا نواختن موسیقی را برای شما ساده تر کرده و همگام با تکنولوژی و این روز ها گوشی های هوشمندی که در دستان همگی ما در سراسر دنیا قرار دارد، نواختن ساز های موسیقی را فرا بگیرید. این برنامه نیز همانند سایر برنامه های این شرکت آموزش ها را از پایه شروع کرده و تا سطح متوسط و حرفه ای پیش می برد و این بستگی به علاقه و پشتکار شما دارد که چگونه آموزش ها را یادبگیرید و از آنها استفاده کنید.

از اولید کلیدی که قرار است آن را لمس کنید تا آخرین کلید همگی با معنی و مفهوم و نوت های مختلف به شما آموزش داده می شوند تا هم چیز به صورت اساسی به شما آموزش داده شده باشد. تمامی کلید ها، آکورد ها، نوت ها و … به تعداد 1000 عدد در اختیار شما قرار گرفته اند تا بتوانید موسیقی مورد علاقه خودتان را تنها با استفاده از گوشی موبایل تان بنوازید. شما می توانید سطح پیشرفت خودتان را در این برنامه دنبال کنید تا ببینید که در چه بخش هایی یادگیری تان قوی بوده و در چه بخش هایی ضعف داشته باشید و روی همان بخش ضعیف خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شوید و از همه مهم تر، یادگیری استفاده از مترونوم است که به شما در یک ضرب شدنتان با موسیقی کمک بزرگی می کند.


ویژگی های نرم افزار Piano Scales & Chords Pro :

  • آموزش پیانو
  • آموزش آکورد
  • آموزش کوک کردن
  • سطح های پیشرفته و مبتدی

Piano Scales & Chords Pro برنامه آموزش پیانو نوازی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Learn To Master
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.