خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Voice Notebook 1.6.3 برنامه دفترچه یادداشت صوتی اندروید

Voice Notebook برنامه دفترچه یادداشت صوتی اندروید

برنامه Voice Notebook یک برنامه جالب و هیجان انگیز است که با استفاده از آن می توانید به راحتی دفترچه یادداشت های قدیمی و کلاسیکی را که با خودکار و قلم بر روی آنها مینوشته اید فراموش کرده و بر روی گوشی تان و تنها با صدای خودتان همه خاطرات را ثبت و ضبط نمایید. روش کار این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و باز کردن آن با استفاده از صدای خودتان کلمات بر روی صفحات دفترچه یادداشت درج خواهند شد و همه چیز به صورت فوری و کامل بر روی حافظه داخلی گوشی شما و درون برنامه ذخیره خواهد شد. اگر دوست داشته باشید می توانید این محتویات را بر روی سرور های آنلاین برنامه نیز ذخیره کنید تا در هر زمان و هر مکان با استفاده از گوشی موبایل یا رایانه شخصی به آنها دسترسی داشته باشید.

این برنامه به صورتی ساخته شده است تا از هوشمندی کامل برخوردار باشد و کلمه به کلمه ای که از دهان شما بیرون می آید را بر روی صفحات خودش ذخیره کند و برای این کار به قابلیت تشخیص کلمه مجهز شده است که در رفع مشکلات و خطاهای ناشی از تلفظ غلط کلمات به شما کمک کرده و کلمات را به صورت خودکار و با کمک این هوش مصنوعی به صورت خودکار به کلمه های درست تبدیل می کند. شما همچنین در صورتی که جمله ای را به اشتباه به زبان آورده باشید می توانید به راحتی به عقب برگشته و آن جمله را با صدای خودتان حذفش کنید.


ویژگی های نرم افزار Voice Notebook :

  • نوشتن خاطرات با استفاده از صدای خودتان
  • مجهز به هوش مصنوعی و غلط گیر
  • قابلیت ذخیره سازی خاطرات و یادداشت ها در سرور های آنلاین برنامه
  • محیط کاربری ساده

Voice Notebook برنامه دفترچه یادداشت صوتی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Simple Seo Solutions
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.