خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Infinite Design 3.4.10 برنامه طراحی و نقاشی تا بی نهایت اندروید

Infinite Design برنامه طراحی و نقاشی تا بی نهایت اندروید

برنامه Infinite Design همانطور که از نامش پیداست یک اپلیکیشن ویژه به جهت طراحی و نقاشی است که برای سیستم عامل اندروید و توسط تیم توسعه دهنده حرفه ای و کار بلد Infinite Studio Mobile عرضه شده است. رابط کاربری قدرتمند و پیشرفته به همراه سرعت بسیار بالا در انتخاب صحنه ها و نقاشی کردن و طراحی کردن نما ها از مهم ترین و برترین قابلیت های این برنامه است که در هیچ برنامه دیگری مانند آن را پیدا نخواهید کرد. شما می توانید بر روی تک تک جزئیات طراحی خودتان نظارت داشته باشید. اگر می خواهید که اشیاء را بر روی صحنه در جاهای مختلفی قرار بدهید، بدون اینکه به سایر بخش های طراحی آسیبی وارد شود می توانید این کار انجام دهید.

علاوه بر این مورد، شما همانند نرم افزار فتوشاپ در سیستم عامل ویندوز، می توانید لایه های مختلفی برای طراحی خودتان ایجاد کنید تا بدین وسیله هر طرح بر روی لایه خاصی قرار بگیرید و تداخلی با سایر بخش ها ایجاد نکند و در نهایت همه لایه ها را به یک لایه واحد تبدیل کرده و فایل نهایی را با فرمت های تصویری مختلف منتشر نمایید. از بهترین ویژگی های این برنامه می توان دسترسی به تاریخچه ای بی نهایت از تغییراتی که بر روی طرح ها ایجاد کرده اید اشاره کرد. بدین صورت اگر حتی صد ها تغییر را ایجاد کرده باشید می توانید دوباره به عقب برگشته و همه چیز را تفییر دهید. همچنین حالت نمایش perspective به شما این اجازه را می دهد تا در نمای سه بعدی هم طراحی کنید.


ویژگی های نرم افزار Infinite Design :

  • طراحی به سبک دو بعدی و سه بعدی
  • قابلیت ایجاد لایه های مختلف
  • رنگ بندی کامل و گسترده
  • دارای تاریخچه تغییرات روی لایه ها

Infinite Design برنامه طراحی و نقاشی تا بی نهایت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Infinite Studio Mobile
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.