خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود LazyMedia Deluxe 3.18 برنامه مخصوص ستاپ باکس اندروید

LazyMedia Deluxe برنامه مخصوص ستاپ باکس اندروید

مدت زمانی است که تب استفاده از باکس های اندرویدی در میان مردم شدت گرفته است و رفته رفته افراد زیاد تری تصمیم می گیرند تا از امکانات بی نظیر سیستم عامل اندروید جدا از گوشی ها و تبلت های هوشمند خودشان و با استفاده از تلویزیون نیز استفاده کنند. البته که تعجبی هم ندارد چرا استقبال از این باکس ها شدت گرفته است، چرا که سیستم عامل اندروید به شما این اجازه را می دهد تا از طریق صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خودتان به جدید ترین برنامه ها و بازی های سرگرم کننده به همراه وب سایت های مختلف و هزاران هزار فیلم و سریال مختلف دسترسی داشته باشید. صد البته که در این میان مشکلاتی هم وجود دارند و از جمله آنها می توان به عدم تطبیق کامل برنامه ها برای نسخه تلویزیون سیستم عامل اندروید اشاره کرد که باعث ایجاد مشکلاتی در حین کار کردن با دستگاه می شود.

خوشبختانه هستند برنامه نویسانی که برای این مشکلات راه کار هایی داشته باشند و برنامه LazyMedia Deluxe یکی از همان هاست. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بدون هیچگونه مشکل و به راحتی به جستجو، پخش و دانلود هزاران محتوای صوتی و تصویری با استفاده از اندروید باکس خانگی خود داشته باشید و از اینکه این برنامه کاملا با صفحه نمایش تلویزیون و دستگاه شما هماهنگ است لذت ببرید. البته باید توجه داشته باشید که این برنامه نیازمند نصب Mx Player بوده و تنها بر روی ستاپ باکس های دارای کنترل از راه دور کار می کند، چرا که فعلا ویژگی لمسی در آن فعال نبوده و در مرحله آزمایشی قرار دارد.


ویژگی های نرم افزار LazyMedia Deluxe :

  • پشتیبانی کامل از باکس های اندروید
  • پشتیبانی از اندروید نسخه 4 به بالا
  • دارای هزارن محتوای صوتی و تصویری
  • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها
  • جستجوی پیشرفته

LazyMedia Deluxe برنامه مخصوص ستاپ باکس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: lazycatsoftware
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.