خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gravity Rider Zero 1.42.0 بازی موتور سواری جاذبه صفر اندروید

Gravity Rider Zero بازی موتور سواری جاذبه صفر اندروید

بازی Gravity Rider Zero یک عنوان موتور سواری جذاب و هیجان انگیز است که شما را با پیست های عجیب و غریب و موانع ای شگفت انگیز رو به رو می کند تا بتوانید مهارت های خود در موتور سواری را محک زده و به بهترین حالت ممکن آنها را پشت سر بگذارید تا بتوانید در این مسابقات برنده شوید. در مود تک نفره بازی که تنها مود در دسترس بازی است و شما باید در مسیر خودتان که در دنیا های مختلفی نیز برگزار می شود به رقابت با موانع پرداخته و از تک تک آنها پیروز مندانه بیرون بیایید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. چرا که در این بازی خبری از قطعات تقویتی موتور نیست و نیازی نیست که برای هر مرحله موتور خودتان را تقویت کنید. همچنین دیگر خبری از تیغ های دردسر ساز و یا هوش مصنوعی خیلی سخت در این بازی نیست تا رقابت به صورت کاملا نرمال و نرم دنبال شود.

در هر استیج بازی 5 مرحله وجود دارد که باید با موفقیت آنها را پشت سر بگذارید و سپس به استیج بعدی بروید. پس از اینکه هر سه استیج یک سیاره را تمام کرده و مدال ها و افتخاراتش را برای خودتان کسب کردید، می توانید به سیاره بعدی سفر کنید و بدین صورت دور تا دور جهان اطرفتان را گشته اید و از تماشای گرافیک سه بعدی و انیمیشن های جذاب و هیجان انگیز بازی لذت برده اید. فراموش نکنید که در این عنوان می توانید بخش های تزئینی موتور خودتان را به دلخواه تان عوض کرده و موتوری را بسازید که دوست دارید با سلایق شما باشد.


ویژگی های بازی Gravity Rider Zero :

  • گرافیک سه بعدی
  • محیط های جذاب
  • گیم پلی سریع و هیجان انگیز
  • امکان شخصی سازی موتور ها

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به همه سنین توصیه کرده اند.

Gravity Rider Zero بازی موتور سواری جاذبه صفر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Vivid Games S.A.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.