خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Skit Premium 1.4.1 برنامه به اشتراک گذاری اپلیکیشن های اندروید

Skit Premium برنامه به اشتراک گذاری اپلیکیشن های اندروید

برنامه Skit Premium یک اپلیکیشن و یک ابزار هوشمند و سریع است که با استفاده از آن می توانید در دستگاه اندرویدی خودتان تمامی برنامه ها و بازی ها را برای دوستانتان از طریق ارتباط وای فای و بلوتوث ارسال کنید و دیگر نیازی نیست که آنها این برنامه ها را خودشان به صورت جداگانه دانلود کنند و حجم اینترنت دستگاه شان را برای موارد این چنینی هدر دهند. شما می توانید برنامه های نصب شده بر روی گوشی خودتان را استخراج کرده و به راحتی آنها را برای هر کسی ارسال کنید و یا برنامه هایی که دوستانتان برای شما نصب کرده اند را به راحتی و بدون هیچکونه مشکلی حذف کنید. این برنامه ها و بازی ها می توانند شامل برنامه های جانبی دانلود و نصب شده از طریق سرویس فروشگاه گوگل باشند و یا حتی برنامه های پیشفرض نصب شده که به برنامه های سیستمی معروف هستند آن هم بدون نیاز به دسترسی روت! که سرعت شما در این کار را به شدت افزایش می دهد.

این برنامه به شما اطلاعات بسیار مفید و جامعی از اپلیکیشنی که قصد ارسال آن برای شخصی را دارید در اختیارتان قرار می دهد که این اطلاعات می تواند شامل نام کامل برنامه، شماره نرم افزار و تاریخ ساخت آن، نام سازنده و حجم ش باشد. این برنامه همچنین به شما می گوید که کدام اپلیکیشن ها در روی گوشی شما فعال هستند و یا کدام اپلیکیشن ها توسط سیستم و یا شخص خودتان غیر فعال شده اند.


ویژگی های نرم افزار Skit Premium :

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان استخراج برنامه های سیستمی و شخص ثالث
  • دریافت اطلاعات کامل از برنامه ها
  • بدون نیاز به روت
  • ارسال از طریق وای فای و بلوتوث

Skit Premium برنامه به اشتراک گذاری اپلیکیشن های اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Pavel Rekun
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.