خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Despotism 3k 1.2.14 بازی استبداد اندروید

Despotism بازی استبداد اندروید

 

Despotism 3k یک بازی اندرویدی متفاوت و جدید در سبک بازی های استراتژی است که توسط Konfa Games ساخته شده و منتشر گردیده است.

در بازی Despotism 3k، بشریت توسط هوش مصنوعی به بردگی گرفته می شود… استبداد یک بازی بسیار جذاب است، در این بازی ما در سمت راست درگیری هستیم.

باید برای استخراج قدرت و ساختن امپراطوری خود از انسان های پونی استفاده کنید، آنها را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها در معرض فرسودگی و گرسنگی قرار نمی گیرند … اگرچه ضعیف ترین آن ها همیشه  می توانند به بیوراکتر پرتاب شوند.

شما باید استراتژی و تاکتیک های خود را از قبل برنامه ریزی کرده و تمام انسان های خود را ردیابی کنید تا آنها در اثر فرسودگی از بین نروند. مهمترین نکته ی بازی این است که نمی توانید بازی را ذخیره کنید!! باید هر بار از ابتدا شروع کنید.

علاوه بر این، یک اتفاق تصادفی بعد از هر پنج فیدینگ در قالب یک متن اتفاق نمایش داده می شود. یک انتخاب صحیح ممکن است برخی از مزایا  را در اختیار شما قرار دهد و یک انتخاب اشتباه؟؟ خب خواهید دید..! بسیاری از اصلاح کننده هایی که به دلیل اتفاقات تصادفی به دست می آورید ، ظاهر بازی را به میزان قابل توجهی تغییر می دهند..

در مبارزات دوم علاوه بر مدیریت منابع ، یک مکانیک کاملاً جدید “یورش” به دست می آورید. انسانهای خود را در سفرهای مختلفی در اطراف یک نقشه تولید شده بصورت اعزامی بفرستید و بدون محدودیت از منابع خود درآمد کسب کنید. شما باید ماشین زمان را که در زباله های  سزمین 3k گم شده است، پیدا کنید.

این بازی استراتژی سرگرم کننده و خاص را از دست ندهید.

 

ویژگی های بازی Despotism 3k:

  • انسانیت به همان اندازه ی قلب قبلی شما بی رحم و تیره و تار شده. خود را در زندگی یک ظالم بی رحمانه غوطه ور کنید
  • مدیریت منابع در مورد استروئیدهاست. سریع فکر کنید ، تا حدی ، و ترحم را کنار بگذارید!
  • هر پیاده روی به دلیل وقایعی ایجاد شده به طور تصادفی بی نظیر است. و هر شکست سرنوشت ساز است.. باید دوباره از ابتدا شروع کنید!
  • یادگیری گیم پلی این بازی آسان است ،اما استاد شدن در آن نه..!!  فهمیدن مکانیسم بازی فقط چند دقیقه طول می کشد ، اما استفاده ی بهینه برای موفقیت نیاز به استراتژی های خاصی دارد..
  • یک بازی با طراحی عالی و گرافیک منحصر به فرد
  • سیر داستانی و موضوع جدید و خاص و جذاب

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

Despotism

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Konfa Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.