خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Apps Manager Pro 1.0 برنامه حرفه ای مدیریت اپلیکیشن ها در اندروید

Apps Manager Pro برنامه حرفه ای مدیریت اپلیکیشن ها

برنامه اندرویدی Apps Manager Pro یک نرم افزار قدرتمند، محبوب و کاربردی انتقال برنامه ها و بازی های حافظه به مموری کارت، مخفی و فریز نمودن برنامه ها و  مدیریت فایل ها و اپلیکیشن ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد. همان طور که می دانید یکی از مشکلات بزرگ افراد، کم بودن حافظه داخلی گوشی برای نصب برنامه ها و بازی ها است، اما با نصب این برنامه به راحتی و در عرض چند دقیقه تمامی برنامه ها و بازی هایی که روی حافظه داخلی نصب کرده اید، به مموری کارت انتقال دهید و حافظه داخلی گوشی خود را خالی کنید تا هم عملکرد بهتری را شاهد باشید و هم سرعت بالاتر را شاهد باشید.

همچنین اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد می توانید برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی خود را نیز حذف کنید. علاوه بر این بدون نیاز به روت به تمامی بخش های این برنامه به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت و قابلیت شخصی سازی نیز در آن قرار داده شده است. کپی و انتقال انواع فایل ها مخصوصاً فایل های مدیا با استفاده از این برنامه راحت شده است و تنها با دو کلیک قادر خواهید بود تا فایل های خود را جا به جا کنید یا آن ها را به اشتراک بگذارید. این برنامه از انواع فایل های فشرده مانند zip پشتیبانی کرده و می تواند آن ها را استخراج نماید. همچنین طراحی زیبای رابط کاربری این برنامه باعث شده تا بسیاری از مخاطبین به این برنامه روی بیاورند و از آن به جای دیگر برنامه های مدیریت اندروید استفاده کنند.


ویژگی های نرم افزار Apps Manager Pro :

  • بدون نیاز به دسترسی روت
  • اشتراک گذاری آسان
  • سازگار با آخرین نسخه اندروید
  • قابلیت شخصی سازی تنظیمات
  • حذف راحت تر برنامه های نصب شده

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Hugs With Bugs
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.