خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود WiFi Pro FTP Server 1.9.5 برنامه تبدیل دستگاه به سرور اف تی پی اندروید

WiFi Pro FTP Server برنامه تبدیل دستگاه به سرور اف تی پی اندروید

برنامه WiFi Pro FTP Server که در اندرویدینا می توانید آن را رایگان دانلود کنید، یک برنامه فوق العاده متفاوت و کاربردی است که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است تا با استفاده از اینترنت دستگاه شما را به یک سرور اف تی پی اختصاصی تبدیل کند! با استفاده از این برنامه شما می توانید دستگاه خود را تنها با یک لمس ساده به یک میزبان سرور FTP تبدیل کنید و به راحتی می توانید فایل های خود را مدیریت کرده و با کلاینت های اف تی پی مانند فایل زیلای معروف، به بررسی و کنترل فایل های موجود در دستگاه اندرویدی خود بپردازید. تنظیمات مختلفی در این نرم افزار گنجانده شده است که از میان آنان میتوان به تنظیم آی پی و پورت ها اشاره کرد تا بتوان یا پورت اختیاری به دستگاه اندرویدی وصل شد.

یکی از قابلیت های بی نظیر و خاص این برنامه تنظیم حالت Unknown می باشد که نقطه قوتی در پیشرفت این برنامه به شمار می رود. اگر می خواهید دیگران نیز به دستگاه شما دسترسی داشته باشند تنها نیاز است نام کاربری و مز عبئور اختصاصی آن ها را درست کنید تا بتوانند با وارد کردن اطلاعات ورود منحصر به فرد خود به تمامی فایل های شما دسترسی داشته باشید، پس تنها نیازمند این است که این اپلیکیشن را نصب کنید تا دیگر هیچ گونه نیازی به اتصال های فیزیکی و کابل یو اس بی برای انتقال فایل های خود به دستگاه اندرویدیتان نداشته باشید. همچنین این برنامه از SSL/TLS می تواند پشتیبانی کند، چیزی که بسیاری از مخاطبان به آن ها نیاز دارند و نیازی ضروری است. از حالا به بعد می توانید از راه دور و تنها به وسیله اینترنت فایل ها را به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید.


ویژگی های نرم افزار WiFi Pro FTP Server :

  • قابلیت تنظیم رمز عبور
  • قابلیت تعریف کاربر
  • تهیه پشتیبان
  • تعیین سطح دسترسی ها
  • حالت ناشناس

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Medha Apps‏
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.