خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود WiFi WPS Tester Pro 1.0 برنامه هک وای فای اندروید

WiFi WPS Tester Pro برنامه هک وای فای اندروید

برنامه اندرویدی WiFi WPS Tester Pro نسخه حرفه ای یک اپلیکیشن برای نفوذ و دسترسی به شبکه های وای فای است. با استفاده از این اپلیکیشن اندروید با چند روش می توان به سادگی، قبل از این که شخص دیگری وای فای شما را هک کند، از مودم خودتان حفاظت کنید و نقاط ضعف وای فای را شناسایی کرده و در صورت امکان وجود حفره های امنیتی، آن ها را پوشش دهید. این برنامه همچنین در حقیقت یک آنالیز کننده و تحلیل کننده امنیت شبکه وای فای می باشد که با استفاده از ظرفیت های خود قادر است بسیاری از رمز های شبکه را که تحت پروتکل WPS یا WPA قرار دارند را به شما نمایش دهد تا از آن ها به رایگان استفاده کنید.

این برنامه نیازمند دسترسی روت در اندروید می باشد و باید این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی اندرویدی شما می بایست روت شده باشد تا بتوانید به صورت کامل از این برنامه قدرتمند استفاده کنید. در صورتی که این برنامه در اندروید پایین تر از نسخه ۵ نصب شود، امکان کار با هیچ قسمت برنامه امکان پذیر نخواهد بود. البته این برنامه مناسب متخصصین امنیت شبکه نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا بررسی کاملی را از شبکه  وای فای خود به دست بیاورید و تست های امنیتی را روی آن انجام دهید. تا کنون این برنامه بیشتر از ۱۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز کاربران به آن از ۵ امتیاز ۴.۳ است.


ویژگی های نرم افزار WiFi WPS Tester Pro :

  • نیاز به دسترسی روت
  • نمایش رمز عبور مودم
  • آنالیز و تحلیل با دقت بالا
  • سازگاری با مودم های جدید و موجود در بازار
  • دسترسی به اطلاعات مودم
  • دسترسی به اطلاعات آی پی و شبکه

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sangiorgi Srl
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.