خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 3on3 Freestyle Basketball v2.12.0.1 بازی بسکتبال 3 در 3 اندروید

3on3 Freestyle Basketball بازی بسکتبال 3 در 3 اندروید

 

این بازی در زمان واقعی 3 در 3 بازی MOBA بسکتبال است که قبلاً هرگز بازی نکرده اید! یک بازی بسکتبال چند نفره با نام تجاری جدید با ترکیبی از هیپ هاپ ، که Streetball را درست در نوک انگشتان شما قرار می دهد. تیم خود را بسازید ، بازیکنان خود را سفارشی کنید و در دنیای هیجان انگیز بسکتبال خیابانی رقابتی تسلط داشته باشید!

انجام بازی بسکتبال بصورت کلاسیک 3 در 3  و یا دوست خود را در یک بازی 1 بر 1 در میان سایر حالت های مختلف بازی به چالش بکشید. با ضرب و شتم هیجان انگیز موسیقی هیپ هاپ و در زمین نقاشی های دیواری منحصر به فرد خیابانی بازی کنید. مهارت ها و لوازم جانبی بازیکنان خود را سفارشی کنید تا آنها را قوی تر کرده و سبک منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید.

میتوانید حرکات فانتزی بسکتبال را که در بازی های معمولی بسکتبال مشاهده نمی کنید ، باز کنید! به تور دروازه بروید و یک حوض معکوس را روی حریف خود انجام دهید ، توپ را زیر پاهای حریف خود بچرخانید و چیدمان خود را انجام دهید ، نقاشی های دیواری جدید را باز کنید و برای رشد بازیکنان خود حرکت کنید و تیم خود را به رتبه بالاتری برسانید!

پوشیدن پیراهن های مشابه را در هر بازی متوقف کنید. به عنوان یک ابرقهرمان لباس بپوشید ، Mohawk خود را مد کنید ، در تیم های خود با لباس مجلسی بازی کنید ، هیچ قانونی برای آنچه می توانید در مسابقه بپوشید وجود ندارد! بازیکنان را به سبک منحصر به فرد خود سفارشی کنید و جذاب ترین تیم دنیای Streetball را ایجاد کنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.3on3FreestyleBasketball را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

3on3 Freestyle Basketball

بازی بسکتبال 3 در 3 3on3 Freestyle Basketball

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Uminton sports
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.