خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Unrest Age 1.5.2.1 بازی عصر نا آرامی اندروید

The Unrest Age بازی عصر نا آرامی اندروید

 

The Unrest Age یک بازی اندرویدی متفاوت در سبک بازی های Role Playing یا نقش آفرینی است که توسط استودیوی بازی سازی Artie ساخته و منتشر شده است.

به روسیه در زمانی نارام خوش آمدید ..

بازی عصر ناآرامی یک بازی عالی – اکشن – آر پی جی در دنیای بزرگ روسیه در اوایل قرن هفدهم را نشان میدهد. که ترکیبی شگفت انگیز از سیستم نبرد پویا و داستان غیرخطی ، یک سیستم رشد شخصیت پیشرفته و دیالوگ های تفصیلی ، دنیایی بی سیم و متنوع ارائه می دهد.

The Unrest Age بهترین ایده ها را از سیستم عامل های دسک تاپ تلفیق کرده و آنها را به قالب موبایل آورده است. در هر کجا که هستید از گیم پلی پیشرفته و گرافیک خیره کننده ی این بازی بی نظیر لذت ببرید.

نقش الکساندر کاستیلف ، مبارز ارتش تزار را بر عهده بگیرید که پس از بازگشت به خانه ، هر آنچه را که برای او عزیز بود از دست داد. در مسیری کاملاً متفاوت بایستید و در جستجوی حقیقت بروید. مسیر شما از میان مزارع بی پایان و شهرها ، روستاهای پرجمعیت و یا متروکه ، قلعه های نظامی و سیاه چال های تاریک عبور خواهد کرد. برای آشنایی با پسرهای با نفوذ و راهزنان خطرناک ، جلسات با دوستان قدیمی و با کسانی که باید از آنها دور بمانید ، آماده باشید. شما با فتنه ها و توطئه ها ، مشکلات روزمره افراد عادی روبرو خواهید شد و ، شاید ، برای نتیجه بسیاری از مسائل بسیار مهم و حیاتی باشید. به زمان سختی خوش آمدید – زمانی که می توانید داستانی بنویسید.

The Unrest Age بیش از 30 ساعت گیم پلی و داستانی غیر خطی را ارائه می دهد ، در طی آن تصمیم می گیرید که چگونه شخصیت خود را تکامل دهید. همچنین در اکتشافات جهان به شما کمک می کند تا یک سیستم کاردستی پیشرفته ای داشته باشید که به شما امکان می دهد وسایل لازم را از هر چیزی که به دست می آید ، تهیه کنید. همه اینها به شما کمک می کند تا سبک منحصر به فرد خود را از جنگ و حرکت در سراسر جهان ایجاد کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.TheUnrestAge را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.

 

The Unrest Age

بازی عصر ناآرامی The Unrest Age

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Artie
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.