خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cytus 2 II 2.8.0 بازی سیتوس 2 اندروید

Cytus 2 II بازی سیتوس 2 اندروید

 

Cytus II یک بازی جذاب و زیبا در سبک بازی های موسیقی است که توسط استودیوی بازی سازی Rayark International Limited ساخته و منتشر شده است.

“Cytus II” یک بازی ریتم موسیقی است که توسط Rayark Games ساخته شده است. این چهارمین عنوان بازی ریتم توسط این کمپانی محبوب بازی است که به دنبال  سه موفقیت جهانی ، “Cytus” ، “DEEMO” و “VOEZ” در اختیار طرفداران این سبک بازی قرار گرفته است.

داستان بازی از این قرار است که در فضای مجازی cyTus ، یک  DJ افسانه ای، مرموز و اسرارآمیز به نام irsir وجود دارد. موسیقی او جذابیت غیر قابل مقاومت دارد. مردم با موسیقی او دیوانه می شوند. شایعه است که هر نت و ضرب و شتم موسیقی خود را به عمق روح مخاطبان وارد می کند..!!

روزی اسیر که قبلاً چهره ی خود را به کسی نشان نداده بود ، ناگهان اعلام کرد که او اولین کنسرت مجازی مگا ——sir-FEST را برگزار خواهد کرد و از یک خواننده برتر و یک دی جی محبوب به عنوان مهمان برای  اجراهای مختلف دعوت خواهد کرد. لحظه ای که فروش بلیط شروع شد ، عجله بی سابقه ای رخ داد. همه می خواستند چهره واقعی اسیر را ببینند.

در روز FEST ، میلیون ها نفر به این رویداد وصل شدند. در یک ساعت قبل از شروع این رویداد ، رکورد جهانی قبلی برای بیشترین ارتباط همزمان از بین رفت. کل شهر روی پاهایش بود و همه منتظر فرود آمدن اسیر از آسمان بودند …

 

ویژگی های بازی Cytus II:

  • playstyle بازی ریتم منحصر به فرد “Active Judgment Line”
  • بازیکنان به راحتی می توانند خود را در آهنگ ها غوطه ور کنند.
  • در مجموع 60+ آهنگ با کیفیت بالا (30 بازی در بازی پایه ، 30+ به عنوان IAP) این بازی شامل آهنگهای آهنگسازانی از سراسر جهان ، ژاپن ، کره ، ایالات متحده ، اروپا ، تایوان و موارد دیگر است.
  • بیش از 180 مرحله ی مختلف طراحی شده ، از آسان تا سخت. محتوای این بازی غنی می تواند بازیکنان در سطوح مختلف را راضی کند.
  • دنیای اینترنت مجازی را با شخصیت های بازی کاوش کنید سیستم داستان نوع یک “iM” باعث می شود بازیکنان و شخصیت های درون بازی به آرامی داستان و دنیای پشت “سیتوس دوم” را جمع کنند. واقعیت داستان را با یک تجربه تصویری غنی و سینمایی فاش کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.Cytus II  را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

cytus2

بازی سیتوس 2 cytus2

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Rayark International Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.