خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MARVEL Super War 3.5.1 بازی سوپرجنگ مارول اندروید

MARVEL Super War بازی سوپرجنگ مارول اندروید

MARVEL Super War یک بازی آنلاین عالی و بی نظیر در سبک بازی های استراتژیک است که توسط استودیوی معروف NetEase Games ساخته و منتشر گردیده است.

بازی MARVEL Super War همانطور که از نامش پیداست به نبرد بزرگ شخصیت ها و قهرمانان دنیای مارول می پردازد. شخصیت هایی مثل مرد آهنی، مرد عنکبوتی، ثور، هالک، کاپیتان مارول، ددپول و بسیاری دیگر از جمله قهرمانانی هستند که در این بازی وجود دارند. این قهرمانان فقط به دنیای انتقام جویان مربوط نیستند و قهرمانانی از مجموعه مردان ایکس نیز در این بازی حضور دارند. نبردهای این بازی به صورت رقابت های 5 به 5 می باشد و شما می توانید یک تیم منحصر به فرد تشکیل داده و به مقابله با دشمنان بپردازید.

سازنده بازی مدعی شده که MARVEL Super War برخلاف اغلب بازی های مشابه از سیستم PTW یا Pay-to-Win (پرداحت پول به ازای پیشرفت در بازی) استفاده نمی کند و بازیکنان برای کسب موفقیت و پیشرفت در این بازی نیاز به استفاده از مهارت خود دارند و گام به گام به قدرت و مهارت های بیشتر دست پیدا میکنند.

شما می توانید با ملحق شدن به گروه دیگران، به صورت گروهی به همراه دوستانتان در رقابت های بازی شرکت کنید.

یک بازی با طراحی گرافیک و صداگذاری عالی و بی نظیر همراه با چالش ها و ماموریت های گوناگون که میتواند هیجان را به معنای واقعی برایتان به ارمغان بیاورد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.onetongames.MARVELSuperWar  را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

 

MARVEL Super War

بازی سوپرجنگ مارول MARVEL Super War

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NetEase Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.