خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Plants vs Zombies 3 20.0.265726 بازی گیاهان در مقابل زامبی ها اندروید

Plants vs Zombies 3 بازی گیاهان در مقابل زامبی ها اندروید

Plants vs Zombies 3 یک بازی آنلاین اندرویدی سرگرم کننده و جذاب است.

شهر (و مغز) خود را از آخرین نقشه دکتر Zomboss در بازی هیجان انگیز گیاهان در مقابل زامبی 3 محافظت کنید! این عنوان جدید از بازی های PopCap ، اکشن ، استراتژی بیشتر و راهکارهای بیشتری را به همراه خود دارد. با همان گیم پلی به سبک برج دفاعی که شما از سایر عناوین PvZ  می شناسید و دوست دارید. تیمی از گیاهان تازه برداشت شده را جمع کنید، از شهر خود در برابر حملات زامبی دفاع کنید ، راه خود را از طریق چالش های رئیس فریبنده باز کنید و با دیگران به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا مهارت های الهام بخش خود را نشان دهید.

نگاهی به پشت شهر
دکتر زامبوس با کمک کارفرمایان زامبی خود هر بلوک در شهر شما را فتح کرده است. به جز خیابان شما! برای شکست دادن او ، مجبور خواهید بود مغز را به عقب برگردانید و چمن و گیاهان خود را در نبردهای برج دفاعی کلاسیک پس بگیرید. راه خود را از طریق طبقه های ترسناک برج Devour ، جایی که زامبی های چالش برانگیز در آن مستقر خواهند بود باز کنید و گیاهان اسیر شده را برای بازگرداندن ساختمان ها و بلوک های شهر خود نجات دهید و بجنگید.

علاقه مندان و طرفداران PvZ ، مانند Peashooter ، Sunflower و Bonk Choy با تعداد زیادی از گلبرگ های دیگر گیاهان به عقب برگشته اند. گیاهان قدرتمندی را جمع آوری کنید که هر کدام مهارت ، استراتژی و حمله بی نظیری دارند. با انتخاب برگهای گیاه خود، وقتی انتخاب های مهم درمورد استفاده از گیاهان ، به روزرسانی و رسیدن به پیروزی های شاداب را انجام می دهید. فرماندار شوید

اتصال و بازی با دوستان آنلاین
شما هرگز در شهر خود تنها نیستید (و ما فقط در مورد زامبی هایی که در بوته ها کمین می کنند صحبت نمی کنیم)! برای تست مهارت ها و استراتژی زامبی-مبارزه خود به صورت آنلاین با دوستان ، دشمنان و غریبه های ناشناس ارتباط برقرار کنید. در Arena Mode مقابل دیگران رقابت کنید و از گوگل و لاین مسابقات صعود کنید. همچنین می توانید برای گفتگو ، اهدا بذر و به دست آوردن گیاهان Club ، به یک باشگاه بپیوندید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

 

Plants vs Zombies

بازی گیاهان در مقابل زامبی ها Plants vs Zombies

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ELECTRONIC ARTS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.