خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Evil Nun : Scary Horror Game Adventure 1.7.3 بازی شیطان اندروید

Evil Nun : Scary Horror Game Adventure بازی شیطان اندروید

 

Evil Nun: Scary Horror Game Adventure یک بازی اندرویدی ترسناک در سبک بازی های آرکید است که توسط Keplerians  منتشر گردیده و دارای بیش از 4 میلیون بازیکن در سرتاسر جهان است.

رمز و راز و بقای خود را در مدرسه ای که توسط یک راهبه شرور وحشتناک باغ شده است و می تواند هر صدایی را بشنود (مراقب باشید!) شروع کنید. به نظر می رسد راهبه شرارت ترکیبی از یک مادربزرگ و  ارواح را دارد ، او قربانی طاعون زامبی یا هر روح مرده دیگری است. ترس و مرگ پس از شماست ، راهبه شیطان اگر او را پیدا کند شما را می کشد و فرار و ماجراجویی به پایان رسیده است. هر جایی او را مخفی کنید !! در داخل یا خارج از مدرسه… مزرعه یا پارکینگ می تواند مکان های مخفی خوبی باشد!

سلاح ها برای تکمیل معماها مانند یک تفنگ، آدامس یا یک عروسک انفجاری که با آن قادر خواهید بود منفجر شوید ، بسیار مفید است. راهبه مرده می خواهد شما را بکشد ، بنابراین معماها را حل کنید ، از مرگ فرار کنید و روح خود را نجات دهید!

احساس تنهایی میکنید ؟ نه، در این بازی فرار و بقا و ماجراجویی. به غیر از راهبه ی مادربزرگ ترسناک ، همسایه ای نیز وجود دارد … اتاق رختشویی یک راز را پنهان می کند: چرا بچه ها وجود دارند؟ آنها زنده اند یا مرده اند؟ واضح است که آنها نمی توانند این مدرسه ترسناک را ترک کنند. اما نجات آنها و قهرمان شدن امکان پذیر است! چگونه کودکان دیگر را که توسط مادر بزرگ قفل شده اند نجات دهیم؟ به معماهای مخفی توجه کنید که در این بازی ترسناک ظاهر می شوند ، پنهان و اجرا شوند ، این کلید بقا است!

امروز روز هالووین نیست ، اما اگر تا به حال طاعون زامبی یا موجودات دیگر هالووین را مورد ضرب و شتم قرار داده اید ، به راهبه مرده سلام کنید و مهارت های خود را در این بازی ترسناک فرار ماجراجویی به ما نشان دهید.

* این حالت شامل حالت “ارواح” می شود که همسایه شما از ترس نمی تواند فریادهای شما را تحمل کند. ساعت ها و ساعت ها سرگرم کننده و وحشت تضمین شده است به عنوان یک قهرمان واقعی ، ضرب و شتم راهبه شیطان مادربزرگ ، نجات کودکان و پی بردن به رموز را تجربه کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

 

Evil Nun

بازی شیطان Evil Nun

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.