خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Battleground Survival Free FPS 7 بازی بقا در میدان نبرد اندروید

Battleground Survival Free FPS بازی بقا در میدان نبرد اندروید

 

Battleground Survival Free FPS Shooting Game 2019 یک بازی اکشن اندرویدی است که توسط استودیوی بازی سازی Yes Games 2019 ساخته شده و منتشر گردیده است و شما می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود آن را نصب کنید و لذت ببرید!

بهترین بازی google play که به شما امکان می دهد با تیراندازها بجنگید. با زمینه های نبرد چندگانه و همراه با موانع مختلف ، برای بقا می جنگید ، برای ماموریت بعدی برنامه می ریزید ، سطح خود را ارتقا می دهید و کیفیت هر نبرد حماسی را می چشید.
پلیس با شماست تا با چالش هایی که در بازی جنگ زنده ماندن fps رخ می دهد ، روبرو شوید. همراه با اسلحه های متعدد و میدان نبرد. این بازی جنگی مدرن بصورت ، شما را مجبور می کند تا دشمنان را بزنید و ماموریت را تا آخرین نفس خود انجام دهید. دشمنان را از روی نقشه پیدا کنید ، نقشه به دشمنانی اشاره کنید که به سمت شما حرکت می کنند ، از سلاح های کشنده و قدرتمند استفاده کنید که داستان دشمن را بر روی یک آتش خاتمه می دهد.
در هر قدمی که یک چالش جدید را می یابید ، هر مأموریت عملکرد خود را توصیف می کند ، هر مأموریت مخفی سلیقه خود را دارد ، مشکل در سطح بعدی افزایش می یابد. یک تیرانداز خوب باشید زیرا مجبورید که به هدف با دقت شلیک کنید. جعبه سلامتی به شما کمک می کند تا نوار سلامتی را افزایش دهید..

وظیفه شماست که به عنوان پلیس کار فوق العاده قهرمان را انجام دهید. دشمنان وارد کشور می شوند ، آنها هدف وحشیانه ای برای آسیب رساندن به کشور دارند و  به کشور آسیب می رسانند. قبل از جنگ ، استراتژی درست کنید که چگونه آنها را بکشید؟ به کسانی که در مقابل شما هستند اولویت دهید و آنها را یک به یک بکشید و پاداش دریافت کنید به عنوان یک برنده نیز به نوار سلامتی توجه کنید زیرا در طول بازی ممکن است بمیرید..!!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

 

بازی بقا در میدان نبرد Battleground Survival

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yes Games 2019
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.