خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Drag Racing Classic 1.8.8 بازی مسابقه ی کلاسیک اندروید

Drag Racing Classic بازی مسابقه ی کلاسیک اندروید

 

Drag Racing یک بازی مسابقه ای کلاسیک با نیترو و سبک مخصوص اندروید است! مسابقه ، تنظیم ، ارتقاء و سفارشی کردن 50+ اتومبیل دارای مجوز واقعی از معروف ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان.

از تابلوها صعود کنید و نام خود را در تالار مشاهیر جاودانه کنید! سایر بازیکنان را به صورت آنلاین به چالش بکشید: مسابقه 1 به 1 ، یا در مسابقات 10 نفره واقعی در  Pro شرکت کنید.

انواع ماشین های مختلف واقعی:
آیا می خواهید یک Skyline GT-R  ، ​​یک موستانگ 69 classic  یا یک BMW M4 با نام تجاری جدید را به عنوان ماشین اصلی رانندگی خود انتخاب کنید؟ ماشین رویایی خود را بخرید ، ارتقاء عملکرد را نصب کنید و مهارت های خود را در مسابقات 1/4 یا 1/2 مایل نشان دهید.

عمق نامحدود:
فکر می کنید مسابقه در یک خط مستقیم آسان است؟ سعی کنید در حالی که در کلاس خود هستید تعادل مناسب بین قدرت و گرفتن امتیاز را پیدا کنید. ماشین خود را تنظیم کرده و راه پیروزی خود را تسریع کنید ، برای تفریح ​​بیشتر از اکسید نیتروژن استفاده کنید ، اما خیلی زود دکمه را بزنید! عمیق تر بروید و نسبت های دنده ای را تنظیم کنید تا از طریق 10 سطح ماشین ها و دسته بندی مسابقه ، میلی ثانیه های گران بها را تلاف نکنید.

چند نفره رقابتی:
مسابقه به تنهایی ممکن است به اندازه کافی سرگرم کننده باشد ، اما چالش نهایی در بخش “آنلاین” است. مسابقه در برابر دوستان خود و یا مسابقه اتومبیل رانی تصادفی ،  در هنگام رانندگی اتومبیل های خود ، و یا مسابقه در برابر 9 بازیکن به طور همزمان در مسابقات در زمان واقعی. برای تبادل آهنگ ها ، بحث در مورد استراتژی و به اشتراک گذاشتن دستاوردهای خود به یک تیم بپیوندید.

جامعه عالی
این ها همه مربوط به بازیکنان است!  از Drag Racing با هم لذت ببرید

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

بازی مسابقه ی کلاسیک Drag Racing Classic

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Creative Mobile Publishing
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.