خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lazara Battle Heroes 235 بازی قهرمانان نبرد لازارا اندروید

Lazara Battle Heroes بازی قهرمانان نبرد لازارا اندروید

 

Lazara Battle Heroes یک بازی نقش آفرینی است که شما را به دنیای شوالیه ها ، جنگ ها و قیام های قهرمانانه سوق می دهد. هدف شما مقابله با تاریکی است که توسط روح های شرور Eras تاریک به جهان آورده شده است.

در دنیای خیالی لازارا ، شرارت پنهان از شرق در حال ظهور است. قهرمانان را برای پیوستن به هدف خود جذب کنید. آثار باستانی باعث ویرانی در بین دشمنان شما خواهد شد.

به دنیای خیالی لازارا خوش آمدید. دنیای باستان به ظاهر صلح آمیز توسط شرهای دنیوی مورد حمله قرار می گیرد. لازارا به شدت به قهرمانان احتیاج دارد. آیا می توانید قهرمان شوید و به آنها کمک کنید تا برای رسیدن به حق آزادی خود مبارزه کنند؟

در تاریک ترین سیاه چال های لازارا کاوش کنید و در راه خود با تعداد بیشماری از quests روبرو شوید. پس از آموزش قهرمانان ، می توانید به عرصه ای بپیوندید تا خود را در نبردی چالش برانگیز علیه نیروهای تاریکی ثابت کنید. می توانید از مهارت های قهرمانان خود به نفع خود استفاده کنید و آزمایش کنید که کدام تاکتیک ها برای کدام دشمن بهتر کار می کنند. بازی تعداد زیادی از وسایل و تجهیزات مانند تیغه سایه قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد. قهرمانان خود را به طور مرتب آموزش دهید تا آنها را در زمره ی شکارچیان قدرتمندی قرار دهید که قادر به شکستن تاریک ترین دشمن هستند. نیروی شجاع یا قدرت شر ، چه کسی آن را در کارت های خود برای پیروزی دارد؟

بازی Lazara Battle Heroes مجموعه ای بی پایان از محتوای جذاب را برای شما فراهم می کند که می تواند در سفرهای فانتزی شما مورد استفاده قرار گیرد. همه قهرمانان مهارت های خاصی دارند که می تواند به نفع شما استفاده شود. در جهان خیالی لازارا قیام کنید.
اگر از یک تجربه غوطه وری RPG با سیاه چال های فلج کننده و بسیاری از عرصه های جنگ لذت می برید ، قهرمانان نبرد Lazara مطمئناً بازی هیجان انگیز و مناسب برای شما است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

بازی قهرمانان نبرد لازارا Lazara Battle Heroes

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Жеко Лалов Стойков
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.