خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Order of Fate 1.4.0 بازی سفارش سرنوشت اندروید

Order of Fate بازی سفارش سرنوشت اندروید

 

Roguelike RPG Offline – Order of Fate یک بازی اندرویدی در سبک نقش آفرینی (Role Playing) است که توسط Studio3.tech ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Order of Fate از شما در جهان استقبال می کند! در این ماجراجویی roguelike RPG ، با الهام از بازی های RPG کلاسیک ، در عمق سیاه چال گشت و گذار خواهید کرد تا اسرار آن را کشف کنید، با انبوهی از دشمنان مبارزه میکنید و هزاران غارت جمع میکنید.

سیستم مبتنی بر نوبت به شما امکان می دهد تا هر حرکت خود را برنامه ریزی کنید و مکانیک و تعاملات خاص از نظر تاکتیکی پیچ و تاب ایجاد می کند.

“هنگامی که شر باستانی در اعماق بوجود می آید ، زمانی که پیروان تاریکی از مخفیگاه خود خارج می شوند ، هنگامی که دهکده ها مورد وحشت قرار می گیرند و مردم در معرض خطر قرار می گیرند ، شما چاره ای جز جنگیدن ندارید!”

در بازی Roguelike RPG Offline – Order of Fate با چه رو به رو می شوید؟

  • کاوش کاوش در غارها ، سیاه چال ها و آبشارهای قلعه باستان.
  •  با فرقه اهریمنی مبارزه کنید و جهان را از انبوهی از هیولا پاک کنید.
  • زره ، تجهیزات و آثار جادویی نادر را کشف کنید.
  •  جوایز خود را برای quests جمع آوری کنید و تنظیمات منحصر به فرد خود را ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا در سیاه چال زنده بمانید.

در این بازی نقش آفرینی فانتزی شما قادر خواهید بود سلاح های خود را مسحور و ارتقا دهید ، بازی های محرمانه را کامل کنید ، مهارت های جدیدی را برای شخصیت های خود کسب کنید و با هر مبارزه پیروز ، به نابودی منبع همه شر نزدیک شوید.
هشدار داده شود ، فرقه در راه شما قرار خواهد گرفت و تنها با کشف اسرار آنها و پیدا کردن اتاق های گنجینه مخفی خود قادر خواهید بود غالب شوید. اما طمع دانش و گنج خود را محو نکنید: Dungeon همیشه آماده حمله است.

ویژگی های بازی Roguelike RPG Offline – Order of Fate :
– مراحل تولید شده رویه ای – هر مکان منحصر به فرد است و هر بار که در بسیاری از سطوح سیاه چال کاوش می کنید ، تغییر خواهد کرد.
– آفلاین بازی کنید – roguelike ما نیازی به اتصال مداوم به اینترنت ندارد.
– تنوع هیولا – هر هیولا چالش های جدیدی را ایجاد می کند و در صورت همکاری پیچیدگی را به مبارزه اضافه می کند.
–  با شخصیت های منحصر به فرد ملاقات کنید – داستان سرزمین ها را کشف کنید ، در این راه دوست پیدا کنید و تاریخچه نام خود را بنویسید.
– چندین تلاش ، دستاورد ، ماجراجویی و بازی آفلاین باعث می شود RPG رایگان roguelike ما به یکی از بهترین بازی های استراتژیک مبتنی بر نوبت در بازار تبدیل شود. باور نمی کنید؟ خودتان امتحان کنید!

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

بازی سفارش سرنوشت Order of Fate

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Studio3.tech
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.