خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Skull Story 2.0 بازی داستان جمجمه اندروید

Skull Story بازی داستان جمجمه اندروید

 

Skull Story یک بازی اندرویدی جالب و سرگرم کننده  است که توسط استودیوی بازی سازی Tabak ساخته شده و منتشر گردیده است و شما می توانید در دستگاه های اندرویدی خود از بازی با آن لذت ببرید!

ماجراهای جمجمه و پری را در داستان عالم اموات مبتنی بر پرتره و فیزیک دنبال کنید.

داستان جمجمه در یک دنیای پیچیده و مرموز تنظیم شده است ، جایی که زمان در آن می ایستد و آب ها هرگز دچار مشکل نمی شوند. در این جهان ، پری جوان و فرسوده موفق به جبران جرقه زندگی در جمجمه بی نام و نشان می شود ، و در کنار هم آن ها در جستجوی روح های گمشده ی دیگری هستند که می توانند از خواب بیدار شوند.

هدف بازیکن این است که جمجمه (Skull) را از طریق مکان های گیج کننده عالم اموات هدایت کند ، آن را از یک سکوی فریبنده به دیگری پرتاب کند و موانع سقوط و جعبه ها را با گنج های مختلف بدست آورد. یادگیری داستان جمجمه آسان است ، اما برای پیدا کردن تمام روح های از دست رفته ، صبر و تحمل و زمان لازم برای فعال کردن مهارت و رسیدن به پری برای رسیدن به درب خروج در هر سطح ،است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

بازی داستان جمجمه Skull Story

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tabak
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.